מערכת COL | יום כ"ו אדר ה׳תשס״ט 22.03.2009

3,000 בנות בכנס השנתי של בת-מלך ● גלרייה

3,000 בנות מרחבי הארץ השתתפו היום (ראשון) בכינוס השנתי של 'בת-מלך' בבנייני-האומה בירושלים ● COL מגיש: דיווח וגלריית תמונות לסיפור המלא (הערת מערכת: הגלריה מיועדת לנשים ובנות בלבד)
3,000 בנות בכנס השנתי של בת-מלך ● גלרייה
(צילומים: חדווה רומנו, באדיבות ncl)

אתמול נחתם בהצלחה כינוס ההקהל הארצי של תנועת הנוער הארצית של בנות חב"ד- "בת מלך". בכנס שהתקיים בבנייני האומה בירושלים השתתפו כ-3000 חניכות שהגיעו מעשרות הסניפים שבכל רחבי הארץ. האירוע שעמד השנה בסימן - "פלטרין של בת מלך" היווה סיכום לפעילות עניפה שנערכה בסניפים בחודש האחרון. לימוד, שינון בע"פ והוספה ניכרת במבצעים.

את האירוע כבדו בנוכחותם נציגים מעיריית ירושלים והרב נפתלי רוט, העומד בראש מרכז חינוכי חסידותי, בירך את הבנות לרגל ההתכנסות. את מכתבו של הרבי שנשלח לכינוס הראשון של "בת מלך" בתשמ"ב, קראה ר. קרוגליאק- מרכזת סניף רמת שלמה. על הכנס עמלו בהנהלת התנועה הגב' ר. גורביץ- מזכ"לית "בת מלך", והגב' רחלי הר צבי, הגב' דבורה זיגמן והגב' חיה גלייזר יחד עם מדריכות ומתנדבות רבות שנטלו חלק בתכנון ובביצוע.

במושב הראשון ניערך חידון, השאלות בחידון נשאלו באמצעי מולטימדיה שונים ומגוונים, וחלקן בליווי ציירת בציירה במקום. לאחר דבריה של הגב' שרה זילברשטרום מנשי ובנות חב"ד חולקו תעודות ההצטיינות לבנות שזכו בחידון, את התעודות חילקה הגברת דבורה כהן מעיריית ירושלים.את מושב א' חתם מופע של סניף מגדל העמק.

את זמן ההפסקה נצלו החניכות והמדריכות למפגש חוויתי. הרכזת הארצית הגב' חיה גלייזר אספה את נציגות המועצה הארצית לאסיפה המסורתית בה דנו והחליטו מספר החלטות אותן יעבירו בסניפים.

המושב השני נפתח במופע בלונים מרהיב, וכמסורת של התנועה, כל החניכות שנקראות על שם הרבנית עלו לשיר מרגש ומיוחד. סניף בני ברק הופיע בשיר מיוחד לכבוד הרבנית. בהמשך הועלתה ההצגה "שליחות חיי" - בביצוע חניכות מסניף נחלת הר חב"ד ובשילוב מחול של הסניפים: צפת, אלעד ובית שמש. את ההחלטות טובות הקריאו בטוב טעם האחיות רחל ומרים אסתר סמאג'ה מסניף אילת.

בסיום המושב חולקו תעודות הצטיינות למדריכות ולמרכזות שעובדות במסירות במהלך השנה כולה.

המושב הסתיים בהמנון "בת מלך" כשממרכז הבמה ירדה מפה ענקית שהורכבה מדגלי "בת מלך" שהוכנו ע"י הסניפים.

כל אחת יצאה לביתה עם תיק "בת מלך" שיוכל לשמש אותה בפעילות "בת מלך", ובו דיסק של הכנס של השנה שעברה- יום שכולו שבת- התשס"ח מצפה כבר לכנס השנתי של השנה הבאה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.