מערכת COL | יום כ"ד אדר ה׳תשס״ט 20.03.2009

ברכת החמה בירושלים: חסידי חב"ד יתאחדו ב-770

JEM
כפי שדווח ב-COL, בבוקר ערב חג הפסח ייערך ברחבת מרכז חב"ד 770 בשכונת רמת שלמה המעמד הנדיר של "ברכת החמה", הנערך פעם בעשרים ושמונה שנים, במעמד אלפים מחסידי חב"ד, ובראשות רבני ומשפיעי חב"ד, ובהתאם לכל ההוראות והמנהגים שתיקן הרבי לקראת מעמד ברכת החמה בשנת תשמ"א ● מעמד ברכת החמה עצמו יתקיים בשעה 7:30, כאשר בתחילת המעמד ינוגנו הניגונים שהרבי הורה לנגן בשעתו במעמד זה ● יצויין כי גם העיתונות החרדית השבוע ציינה בהרחבה את המעמד המתוכנן  לסיפור המלא  ביוזמת אגו"ח: מעמד ברכת החמה ברוב עם ובו זמנית
ברכת החמה בירושלים: חסידי חב

כפי שדווח ב-COL, בבוקר ערב חג הפסח ייערך ברחבת מרכז חב"ד 770 בשכונת רמת שלמה המעמד הנדיר של "ברכת החמה", הנערך פעם בעשרים ושמונה שנים, במעמד אלפים מחסידי חב"ד, ובראשות רבני ומשפיעי חב"ד, ובהתאם לכל ההוראות והמנהגים שתיקן הרבי לקראת מעמד ברכת החמה בשנת תשמ"א.

מהמטה המיוחד המארגן את המעמד נמסר כי בשעה 6:30 בבוקר תיערך בבית הכנסת שבמרכז חב"ד 770 תפילת שחרית חגיגית, בהשתתפות קהל רב של אנשים נשים וטף.

מעמד ברכת החמה עצמו יתקיים בשעה 7:30, כאשר בתחילת המעמד ינוגנו הניגונים שהרבי הורה לנגן בשעתו במעמד זה, ניגון ד' בבות, ניגונו של רבי לוי יצחק, וכן הניגון המיוחד לירושלים, "פרזות תשב ירושלים".

במהלך הניגונים יוקרנו על מסכי ענק קטעים מתוך מעמד "ברכת החמה" בשנת תשמ"א, כאשר הרבי מנגן יחד עם כל הקהל את הניגונים הללו. תזמורת מיוחדת תלווה את כל המעמד המיוחד.

עוד נודע, כי בתיאום עם גבאי בית הכנסת וקהילות חב"ד בירושלים, יאמרו במעמד "ברכת החמה" את י"ב הפסוקים, שנים עשר ילדי צבאות ה' משנים עשר שכונות ירושלים, שנבחרו על ידי נציגי הקהילות לומר פסוק מי"ב הפסוקים.

לאחר אמירת נוסח התפילה המיוחד של "ברכת החמה", יוקרנו קטעי מראות קודש מתוך הסרט המיוחד "ברכת החמה" שיצא לאור בימים אלו על ידי JEM.

מהוועדה המארגנת נמסר, כי כפי הנהוג בערב פסח, לאחר המעמד ייערך גם סיום מסכת המוני, ולציבור יוגש כיבוד קל וטעימה קלה, יחד עם אמירת "לחיים".

יוזם המעמד, הרב יוסף יצחק הבלין, רבה של רמת שלמה, ערך בשבוע האחרון סדרת פגישות עם רבני חב"ד בירושלים, בהם עודדו אותו הרבנים על היוזמה הברוכה, והודיעו כי כל חסידי חב"ד אנשי הקהילה שלהם, במעמד הרבנים והמשפיעים עצמם, יבואו ליטול חלק במעמד הגדול, שיהווה אירוע של קידוש שם ליובאוויטש חסר תקדים.

יצויין כי גם העיתונות החרדית השבוע ציינה בהרחבה את המעמד המתוכנן, כאשר לצד האירוע הכללי שייערך בכותל המערבי בראשות האדמו"ר מגור, והאירוע המרכזי הנערך על ידי "העדה החרדית" בכיכר זופניק, ציינו בתקשורת החרדית את המעמד המרכזי של חסידי חב"ד שייערך ברחבת 770 ברמת שלמה

בשבוע הקרוב אמור להתפרסם מודעות מיוחדות הקוראות לחסידי חב"ד ולציבור הרחב לבוא ולהשתתף במעמד ברכת החמה המרכזי, והציבור נקרא לעקוב אחר הפרסומים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.