מערכת COL | יום כ"ג אדר ה׳תשס״ט 19.03.2009

אוסטרליה: יו"ר אגו"ח בישראל נפגש עם הרב גוטניק

יו"ר אגודת חסידי חב"ד הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב השוהה בימים אלו באוסטרליה נועד לפגישות קדחניות עם שליחו של הרבי לעניני שלימות הארץ הרב יוסף יצחק הכהן גוטניק שזכה להוראות ומענות רבים ברבות השנים מהרבי בכל הקשור לשלימות הארץ. לא נמסר תוכן שיחותיהם של הרב גוטניק והרב אהרונוב ● לאחרונה חזר הרב גוטניק בגדול לעסקים. הוא משקיע כספים רבים ועושה חיל בעסקיו, זאת הודות לברכותיו של הרבי שבירכו לא פעם בהצלחה מופלגה בעסקים ובמציאת יהלומים לסיפור המלאבפנים: גוטניק השקיע 10 מיליון דולר בחברת קידוחי זהב בקנדה >>>
אוסטרליה: יו
הרב יוסף יצחק הכהן גוטניק ● זכה לשליחויות מיוחדות של הרבי בנושא שלימות ארץ-ישראל

יו"ר אגודת חסידי חב"ד הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב השוהה בימים אלו באוסטרליה נועד לפגישות קדחניות עם שליחו של הרבי לעניני שלימות הארץ הרב יוסף יצחק הכהן גוטניק שזכה להוראות ומענות רבים ברבות השנים מהרבי בכל הקשור לשלימות הארץ. לא נמסר תוכן שיחותיהם של הרב גוטניק והרב אהרונוב.

הרב גוטניק זכה לשאת בשליחויות מיוחדות של הרבי בנושא שלמותה וביטחונה של ארץ-ישראל, ובאמתחתו יש כתבי יד והוראות רבות מהרבי הקשורות לכינונם של ממשלות בישראל.

לאחר ה"תרגיל המסריח" שנכשל בשנת 1990, נשלח הרב גוטניק לישראל על ידי הרבי לפגישות חשאיות עם יצחק שמיר במטרה לעודדו ולתמוך בו להקים ממשלה ימנית צרה, שאכן הוקמה בברכתו של הרבי, והחזיקה מעמד מספר שנים. בשנת 1996 פעל רבות לבחירתו של בנימין נתניהו לראשות הממשלה ולבחירת ממשלת ימין בישראל.

יצויין, כי לרב גוטניק הידע הגדול והנסיון הרב ביותר בכל הקשור לרצונו של הרבי להקמת ממשלות ימין בישראל, ודאגה לשלומם וביטחונם של העם היושב בציון.

לאחרונה חזר הרב גוטניק בגדול לעסקים. הוא משקיע כספים רבים ועושה חיל בעסקיו, זאת הודות לברכותיו של הרבי שבירכו לא פעם בהצלחה מופלגה בעסקים ובמציאת יהלומים. הרב גוטניק העושה עסקים גם בהודו, נרתם לסייע גם לשיקומו של בית חב"ד במומביי, כהרגלו בקודש לתמוך בשלוחים בעולם.

בימים האחרונים, פורסם כי הרב גוטניק השקיע 10 מליון דולר בחברה העוסקת בקידוחי זהב בקנדה. שווי החברה היום בבורסה 4.6 מליארד דולר קנדי. גוטניק רכש 338 מיליון מניות במחיר 10 מיליון דולר, ומקבל בתמורה 50% מהדירקטורים בחברה.  

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.