מערכת COL | יום כ"א אדר ה׳תשס״ט 17.03.2009

הרב אלישיב והרב אליטוב דנו ברפורמה בהליך הגיור

התפתחויות הפוליטיות האחרונות, מכוונות את הזרקורים לכיוונה של מועצת הרבנות הראשית לישראל שעומדת להכריע בקרוב בשורה של סוגיות כבידות משקל העומדות על הפרק כמו חוק ברית הזוגיות, מודלים שונים של רפורמה בהליך הגיור ● במסגרת הדיונים שקודמים להכרעה, נפגש חבר מועצת הרבנות הראשית מחשובי רבני חב"ד הרב שמעון אליטוב עם גדולי תורה ופוסקי הלכה מכל החוגים ובין היתר נועד לשיחה ממושכת עם הרב יוסף שלום אלישיב הסמכות ההלכתית העליונה של הציבור הליטאי לסיפור המלא
הרב אלישיב והרב אליטוב דנו ברפורמה בהליך הגיור
התפתחויות הפוליטיות האחרונות, מכוונות את הזרקורים לכיוונה של מועצת הרבנות הראשית לישראל שעומדת להכריע בקרוב בשורה של סוגיות כבידות משקל העומדות על הפרק כמו חוק ברית הזוגיות, מודלים שונים של רפורמה בהליך הגיור והיוזמה המסוכנת של ישראל ביתנו להאציל סמכויות לכל רב יישוב או עיר לגייר גויים באופן כזה שהרבנות תצטרך לאמץ באופן אוטומטי את הגיור מבלי להפעיל שיקול דעת.

במסגרת הדיונים שקודמים להכרעה, נפגש חבר מועצת הרבנות הראשית מחשובי רבני חב"ד הרב שמעון אליטוב עם גדולי תורה ופוסקי הלכה מכל החוגים ובין היתר נועד לשיחה ממושכת עם הרב יוסף שלום אלישיב הסמכות ההלכתית העליונה של הציבור הליטאי.

במהלך המפגשים שהתקיימו גם עם הרב עובדיה יוסף נשיא מועצת חכמי התורה, הרב שלום כהן ראש ישיבת פורת יוסף ורבנים נוספים, דיווח הרב אליטוב על השינויים שנעשו כלפי הסמכת רבני קהילות בגולה, במסגרת ועדת קהילות ורבנים בתפוצות שבראשה הוא עומד.

. על פי התוכנית מיד אחרי חג הפסח, יקבעו מסלולי הוראה והכשרה מיוחדים לרבנים שמבקשים לכהן בתפקידי רבנות והוראה בקהילות ישראל בתפוצות שתזכה את המועמדים לשאת בעול הרבנות בתעודת הסכמה לרבנות קהילה בתפוצות. לרב אליטוב התלווה במפגשים, יד ימינו הרב שמואל ויספיש, מנכ"ל מוסדות עוז מאיר חב"ד בירושלים
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.