מערכת COL | יום כ"ג אדר ה׳תשס״ט 19.03.2009

"יוסי היה ילד מיוחד. מלא בשמחת חיים" ● דברים לזכרו

ביום רביעי קמו בני משפחת קדוש מה'שבעה' אחר בנם הת' יוסף יצחק קדוש ע"ה, ובמגזין COL השבוע מתפרסמת כתבה לזכרו של יוסי ע"ה, בה מספרים מוריו, הוריו, וחבריו על חיוכו התמידי והנצחי של יוסי ע"ה ועל דאגתו ואהבתו לחבריו ● "יוסי היה ילד מיוחד. מלא בשמחת חיים וחיוך שהיה נסוך תמיד על פניו" סיפר הרב אפרים מפעי מורהו של יוסי ע"ה. "הוא השתלב בכיתה מהר מאוד, ותמיד שמח לעזור לחברים". "ב"שוק פורים" האחרון שערכנו בתלמוד-תורה זכה יוסי בתלושי הגרלה רבים, ואת כולם הוא חילק לחבריו לכיתה", סיפר הרב שמואל תעיזי המנהל חינוכי בתלמוד תורה חב"ד בלוד לסיפור המלא
הת' יוסף יצחק קדוש ע"ה יממה לפני שנהרג בפורים האחרון

הבוקר (חמישי) קמו בני משפחת קדוש מה'שבעה' אחר בנם הת' יוסף יצחק קדוש ע"ה, ובמגזין COL מתפרסמת כתבה לזכרו של יוסי ע"ה, בה מספרים מוריו, הוריו, וחבריו על חיוכו התמידי והנצחי של יוסי ע"ה ועל דאגתו ואהבתו לחבריו.

"בתענית אסתר יוסי התפלל מאוד יפה, וגרם לי נחת רוח גדולה. הוצאתי מהארנק שני שקלים שהיו לי בכיס והענקתי אותם לו", סיפר בהלוויה אביו ר' אבי קדוש. "לאחר מספר דקות חזר יוסי וסיפר כי תרם אותם בקופת צדקה. כששאלתי אותו מדוע החליט לתרום אותם לצדקה, הוא השיב בלי להסס: "ממתקים ומשחקים יש לי מספיק. אני רוצה לעזור לאנשים אחרים שאין להם". כזה היה יוסי.

"יוסי היה ילד מיוחד. מלא בשמחת חיים וחיוך שהיה נסוך תמיד על פניו" סיפר הרב אפרים מפעי מורהו של יוסי ע"ה. "הוא השתלב בכיתה מהר מאוד, ותמיד שמח לעזור לחברים". "ב"שוק פורים" האחרון שערכנו בתלמוד-תורה זכה יוסי בתלושי הגרלה רבים, ואת כולם הוא חילק לחבריו לכיתה. בחג פורים שהה יוסי אצל סביו וסבתו בלוד. הוא ארז משלוחי מנות לחברים, ויצא לחלקם במאור פנים ובשמחה", סיפר הרב שמואל תעיזי המנהל חינוכי בתלמוד תורה חב"ד בלוד. "יוסי ע"ה היה ילד של נתינה ואהבה", מוסיף אביו ר' אבי קדוש. "בשבת בבית הכנסת כאשר זרקו סוכריות הוא היה אוסף אותם, ומחלקם לחברים".

חבריו לכיתה שביקרו בבית המשפחה במהלך ה'שבעה', התקשו לספר על יוסי ע"ה, ובחרו להעלות על הכתב את רגשותיהם, אותם העניקו להוריו. הם כתבו על יוסי החביב שתמיד אהב לעזור לכולם, על יוסי שכאשר ראה חבר שקשה לו - מיהר לעודדו ולחזקו, על יוסי שתמיד חייך והיה מלא בשמחת חיים, ועל יוסי שבמספר חודשים בהם למד בתלמוד-תורה הקסים את חבריו והתחבב על כולם.

יהי זכרו ברוך.

לכתבה במלואה:
סופשבוע במגזין COL ● לקריאה, להורדה

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.