מערכת COL | יום כ' אדר ה׳תשס״ט 16.03.2009

חב"ד חדרה: תגבור מיוחד של בחורי הישיבה

בבית חב"ד חדרה לא נחים לרגע וחג הפורים מביא איתו גל נוסף של עשייה מבורכת בקרב כל שכבות הציבור. בשיחה עם תלמידי הישיבה שמענו על היקף הפעילות ועל צמיחתו משנה לשנה. במהלך חג הפורים, יותר משמונה צוותות כאלו הסתובבו במשך חג הפורים כשהם לא פוסחים על אף מקום, בבתי הרפואה הלל יפה ושער מנשה באים עם משלוחי מנות, קריאת מגילה ובעיקר עם הרבה שמחה  לסיפור המלא
חב
בבית חב"ד לא נחים לרגע וחג הפורים מביא איתו גל נוסף של עשייה מבורכת בקרב כל שכבות הציבור. בשיחה מיוחדת עם תלמידי הישיבה שמענו על היקף הפעילות ועל צמיחתו משנה לשנה.

"השנה נפתחה בעיר ישיבה חב"דית, דבר שאפשר לנו להגביר את היקף ועצמת הפעילות, הבחורים עם פעילי הבית חב"ד נחלקו לצוותות כאשר כל צוות מכסה מספר נקודות איתם תיאמנו מראש בערב החג.

הנה לדוגמא צוות אחד שמתחיל את החג במועדון פאזל ומקיים שם קריאת מגילה ומסיבת פורים בשיתוף עם קניון לב חדרה, משם הוא ממשיך לאירוע המיוחד למשפחות נפגעי הטרור, בחורי הישיבה מציגים תכנית מיוחדת שמצחיקה את כל הקהל (אפילו את המבוגרים שביניהם...) ומיד לאחר מכן הם מזדרזים לבית פרטי בו מקיימים בני המשפחה אירוע גדול ומבקשים לקיים את מצוות החג כהלכתו.

מיד עם שחר משכימים קום ומזדרזים לצאת לעבר בסיסי הצבא באזור צפון השומרון, וכל הגזרה.

יותר משמונה צוותות כאלו הסתובבו במשך חג הפורים כשהם לא פוסחים על אף מקום, בבתי הרפואה הלל יפה ושער מנשה באים עם משלוחי מנות, קריאת מגילה ובעיקר עם הרבה שמחה.

תחנת המשטרה, כח מד"א ותחנת כיבוי האש זוכים גם הם לביקור משמח שסוחף ומאחד אותם יחד עם כל עם ישראל ביום המיוחד הזה.

וכמובן שמרכז העניינים, בית חב"ד ברחוב הנשיא לא נשאר ריק וקיבל לתוכו בכל שעות החג במאות אנשים שבאו לשמוע קריאת מגילה, לתת מתנות לאביונים באמצעות מרכז החסד ולקיים בהידור משתה ושמחה.

ללא ספק, הפעילות המיוחדת ביום הזה ושיתוף הפעולה מצד כל שכבות הציבור מכריז יותר מכל ש"מרדכי לא יכרע ולא ישתחווה" והגאווה היהודית תמיד תבער אצל כל יהודי"!


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.