מערכת COL | יום כ' אדר ה׳תשס״ט 16.03.2009

אירגון 'אלף': חוברת מהודרת לפסח בשש שפות

ארגון 'אלף' שמח לבשר על הוצאתה לאור של חוברת מהודרת נוספת לקראת חג הפסח הבעל"ט. החוברת מעוצבת להפליא, ראשונה מסוגה, על מהות חג החירות דיניו ומנהגיו הכוללת גם את הלכות ספירת העומר. החוברת מנוסחת בשפה קולחת ובהירה בשפות: אנגלית, גרמנית, צרפתית, הולנדית, עברית, ורוסית   לסיפור המלא
אירגון 'אלף': חוברת מהודרת לפסח בשש שפות
ארגון 'אלף' שמח לבשר על הוצאתה לאור של חוברת מהודרת נוספת לקראת חג הפסח הבעל"ט. החוברת מעוצבת להפליא, ראשונה מסוגה, על מהות חג החירות דיניו ומנהגיו הכוללת גם את הלכות ספירת העומר.

החוברת מנוסחת בשפה קולחת ובהירה בשפות: אנגלית, גרמנית, צרפתית, הולנדית, עברית, ורוסית והפעם: 4 עמודים אישיים בהם תוכלו לצרף דברי ברכה לחג וכל תוכן ופרטים שתרצו.

כמו כן, באפשרותכם לצרף שטר מכירת חמץ עבור בני קהילתכם, והסבר על מהות ברכת החמה ומנהגיה. כמו כן, בלוח השנה שבחוברת תוכלו לציין את זמני כניסת ויציאת החג בעירכם ואת האירועים המתוכננים על ידכם.

בנוסף על הפורמט הקיים ניתן לקבל את החוברת גם בפורמט דיסק מיוחד וקומפקטי (15 X 15 ס"מ). את החוברות ניתן להזמין בדוא"ל: [email protected], אנא הזמינו בהקדם האפשרי על מנת שתוכלו לקבל בדיוק את החוברות שתרצו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.