מערכת COL | יום י"ט אדר ה׳תשס״ט 15.03.2009

צעירי חב"ד עשו פורים שמח למצוייני צה"ל

ביום פורים נערכה מסיבה מיוחדת בכפר חב"ד עבור קבוצה של מצוייני צה"ל, מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור העומד בקשר עם הפצועים הזמין קבוצה של 40 חיילים רובם קטועי רגליים ממלחמת לבנון השניה ומפעילות מבצעית מול הטרור ברחבי יהודה ושומרון, לחגוג יחד עם צעירי חב"ד את פורים בסימן "אשר ישלטו היהודים המה בשונאיהם" ● החיילים שהשתתפו במסיבה היו בעבר וחלקם עומדים להשתתף בימים הקרובים במשלחת מצוייני צה"ל של צעירי חב"ד לסקי בעיירה היוקרתית אספן בקולורדו   לסיפור המלא
צעירי חב
לוחם משמר הגבול שהתעורר ממות קליני עם בנו בקריאת מגילה
ביום פורים נערכה מסיבה מיוחדת בכפר חב"ד עבור קבוצה של מצוייני צה"ל, מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור העומד בקשר עם הפצועים הזמין קבוצה של 40 חיילים רובם קטועי רגליים ממלחמת לבנון השניה ומפעילות מבצעית מול הטרור ברחבי יהודה ושומרון, לחגוג יחד עם צעירי חב"ד את פורים בסימן "אשר ישלטו היהודים המה בשונאיהם".

הרב יעקב פינסון מצעירי חב"ד קרא את המגילה וכמנהג בעת הכאת המן הרעישו המשתתפים, כשכל אחד מהם נזכר ב"המן" של דורנו בו הם נלחמו במסירות נפש. לאחר מכן נערכה סעודת פורים ביד רחבה כשכל אחד מספר את נס ההצלה וההקרבה שלו למען עם ישראל. הרב מנחם קוטנר סיפר סיפורי חסידים כשמוסר השכל בצידו, ונקודות משיחתו הידועה של הרבי למצוייני צה"ל.

החיילים שהשתתפו במסיבה היו בעבר וחלקם עומדים להשתתף בימים הקרובים במשלחת מצוייני צה"ל של צעירי חב"ד לסקי בעיירה היוקרתית אספן בקולורדו, כאורחי הקהילה היהודית באספן בראשותו של השליח הרב מנדל מינץ.   
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.