מערכת COL | יום י"ט אדר ה׳תשס״ט 15.03.2009

הרב מצגר השתתף בסעודת פורים של ישיבת חב"ד תל אביב

סעודת הפורים של תלמידי הישיבה ואברכי הכולל של ישיבת חב"ד 'חזון אליהו' נערכה גם השנה כמיטב המסורת בביתו של ראש הישיבה הרב מאיר אריה שמערלינג ● אורח מיוחד שזה לו כבר 'חזקה' להשתתף בסעודת פורים עם תלמידי הישיבה הוא הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר המתגורר במרחק מספר בנינים. הרב מצגר הגיע להשתתף בהתוועדות חסידית ואף כובד לשאת דברי תורה  לסיפור המלא
הרב מצגר השתתף בסעודת פורים של ישיבת חב
סעודת הפורים של תלמידי הישיבה ואברכי הכולל של ישיבת חב"ד 'חזון אליהו' נערכה גם השנה כמיטב המסורת בביתו של ראש הישיבה הרב מאיר אריה שמערלינג.

לקראת ערב לאחר שהתמימים והאברכים 'כבשו' את העיר במשך החג בקריאות מגילה בבתי הרפואה 'איכילוב ו'אסותא', בבתי אבות בתחנות כיבוי אש הפזורים ברחבי העיר ובכיכר דיזנגוף שם התקיימה לאורך כל היום קריאת המגילה לקהל הרחב בליווי תוכניות לילדים, התאספו כולם בבית ראש הישיבה הרב מאיר אריה שמערלינג לסעודת פורים יחד עם משפיע הישיבה הרב שניאור כהן והרב שאול רייצעס ר"מ בישיבה.

בסעודה שהפכה עד מהרה להתוועדות חסידית האזינו המשתתפים למתוועדים שהאריכו בדברים על מהותו של יום, כאשר בין לבין פורצים כל הנוכחים בריקודי שמחה למעלה ממדידה והגבלה.

אורח מיוחד שזה לו כבר 'חזקה' להשתתף בסעודת פורים עם תלמידי הישיבה הוא הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר המתגורר במרחק מספר בנינים. הרב מצגר הגיע להשתתף בהתוועדות חסידית ואף כובד לשאת דברי תורה.

לקראת חצות הצטרף להתוועדות שליח הרבי הרב יוסף גערליצקי. לקראת השעה שלוש בבוקר הסתיימה ההתוועדות לא לפני שרבים מהתלמידים קיבלו על עצמם שהמחר יהיה טוב יותר, שמח יותר ומואר יותר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.