מערכת COL | יום י"ז אדר ה׳תשס״ט 13.03.2009

מעמד ענק של "ברכת החמה" ברחבת 770 בירושלים

JEM
המעמד הנדיר של "ברכת החמה", הנערך פעם בעשרים ושמונה שנים, ויתקיים בקרוב בערב חג-הפסח השנה – ייערך ברוב עם, במעמד אלפים מחסידי חב"ד, ברחבת "בית רבינו 770" שבירושלים ■ כל קהילות אנ"ש חסידי חב"ד מכל שכונות ירושלים וכן מיישובים סמוכים, בראשות רבני ומשפיעי חב"ד, יבואו לרחבת בניין 770 שבשכונת רמת שלמה, למעמד הנדיר כל הפרטים
מעמד ענק של
בית 770 בירושלים (צילום: ארכיון)
המעמד הנדיר של "ברכת החמה", הנערך פעם בעשרים ושמונה שנים, ויתקיים בקרוב בערב חג-הפסח השנה – ייערך ברוב עם, במעמד אלפים מחסידי חב"ד, ברחבת "בית רבינו 770" שבירושלים עיר הקודש.

צוות מיוחד, בראשות רב קהילת חב"ד ברמת שלמה הרב יוסף יצחק הבלין, עמל בימים אלו על השלמת פרטי האירוע הגדול, שייערך על פי כל ההוראות והנהגות הרבי אותם תיקן והנהיג לקראת מעמד "ברכת החמה" בשנת תשמ"א.

כידוע, מעמד ברכת החמה בד' ניסן תשמ"א צויינה בבית חיינו 770 ברוב עם, כאשר הרבי נשא שיחות קודש במעמד הנדיר. בהתוועדויות שלפני המעמד הרבי הורה על הנוסח המיוחד של חסידי חב"ד הנאמר בעת "ברכת החמה".

במהלך המעמד עצמו הורה הרבי לנגן את ניגון ד' בבות, את ניגון ההקפות לאביו רבי לוי יצחק ע"ה, את הניגון "ווי וואנט משיח נאו", ועוד.

לאחר שיחות הקודש הורה הרבי שי"ב ילדי צבאות ה' יאמרו את שנים עשר הפסוקים, והמעמד המיוחד והמרגש הסתיים בשירה אדירה, כאשר הרבי מעודד את השירה במשך זמן ארוך.

המעמד הענק, שייערך כאמור בערב חג הפסח בשעת בוקר מוקדמת, יתקיים אף הוא במתכונת זו, וישולב במעמד "הקהל" חסר תקדים.

כל קהילות אנ"ש חסידי חב"ד מכל שכונות ירושלים וכן מיישובים סמוכים, בראשות רבני ומשפיעי חב"ד, יבואו לרחבת בניין בית רבינו 770 שבשכונת רמת שלמה, למעמד הנדיר.

כאמור, המעמד ייערך בהתאם לכל הוראות והנהגות הרבי, באמירת הנוסח המיוחד לחסידי חב"ד, יחד עם הניגונים אותם הורה הרבי לנגן, ואמירת י"ב פסוקים.

בהתאם להוראת הרבי בשנת תשמ"א, אשר גם נשים וטף אמורים להשתתף במעמד, ומתוך צניעות והפרדה מלאה, יסודר מקום מיוחד גם לקהל הנשים הגדול שצפוי להשתתף באירוע.

כמו כן יוקרנו על גבי מסכי ענק מראות קודש נדירים, מתוך הסרט החדש "ברכת החמה" שהופק על ידי חברת JEM. תזמורת מיוחדת תלווה את המעמד כולו.

בימים הקרובים תצא קריאה מרבני חב"ד בירושלים לאנ"ש חסידי חב"ד ולציבור הרחב להתקהל ולהתאחד במעמד הנדיר הזה, וברוב עם הדרת מלך.

הציבור נקרא לעקוב אחר הפרסומים והעדכונים שיבואו בקרוב.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.