מערכת COL | יום ט"ז אדר ה׳תשס״ט 12.03.2009

מסיבת פורים מיוחדת ב"אור חיה" לצעירות

מסיבת פורים מיוחדת ב"אור חיה" לצעירות הופעת "התגלות" מאת גילי שושן ונדב בכר, וסעודת פורים כיד המלך. "אור חיה" קושט לתפארה, ע"י בנות "מכון אור חיה" והיה נראה כארמון המלך המפואר. מהכניסה המפוארת ועד האולם המרכזי, דרך גרם המדרגות, ניתלו בדים מרהיבים ששיוו למקום פאר של ארמון המלך לסיפור המלא
מסיבת פורים מיוחדת ב
מסיבת פורים מיוחדת ב"אור חיה" לצעירות הופעת "התגלות" מאת גילי שושן ונדב בכר, וסעודת פורים כיד המלך. "אור חיה" קושט לתפארה, ע"י בנות "מכון אור חיה" והיה נראה כארמון המלך המפואר.מהכניסה המפוארת ועד האולם המרכזי, דרך גרם המדרגות, ניתלו בדים מרהיבים ששיוו למקום פאר של ארמון המלך.

הבנות והתלמידות האקסטרניות מכל רחבי ירושלים –"שושן הבירה" הגיעו לחגוג ב"אור חיה " את מסיבת הפורים באווירה פורימית ברוח החסידות. פתחו ב"דבר המלך"(- מלך מלכי המלכים )– קריאת מגילת אסתר, כשברקע מוחות הבנות את "המן"(רק כשהוא נילווה בתואר..)בתיפוף עם סירים ומכסים.

לאחר מכן התקיימה הופעה מיוחדת של גילי שושן שסיפר את סיפור חזרתו בתשובה מערוץ 2 בטלוויזיה דרך בית כנסת "גאולת ישראל" במרכז תל אביב וסיפור נישואיו. ליווה אותו בגיטרה ושירה נדב בכר.

בהמשך התקיימה תחרות תחפושות מקוריות -אחת אחת עברו עם התחפושת לפני המלך, כל אחת הציגה את העצמה בזהות החדשה עד אשר בחר המלך את הנערה שנשאה חן בעיניו.

אז התקיימה חופה בה הובל המלך לכסות את הכלה הטריה לכל ניגון כל הקהל הרב שהגיע אל תוך הלילה המשיכו הבנות בסדנת דמיון מודרך והתוועדות אל תוך הלילה בנושא "לגלות את ה"אסתר" שבך.

אמש התקיימה סעודת הפורים כיד המלך בחדר האוכל החדש , שוב הגיעו בהמוניהן בנות "אור חיה" בתחפושות מרהיבות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.