מערכת COL | יום ט"ז אדר ה׳תשס״ט 12.03.2009

בית שמש: רה"ע הבטיח להקצות שטח להקמת בית חב"ד

ראש עיריית בית שמש הרב משה אבוטבול שהשתתף במסיבת פורים עם חב"ד, לצד סגניו ועוזריו בישר לאנשי הקהילה כי החליט להקצות שטח רחב ידים עבור הקמת בית חב"ד שיאכלס בתוכו את כל הפעילות העניפה של בית חב"ד כולל מקום לבית כנסת לסיפור המלא
בית שמש: רה
בליל פורים התקיימה מסיבת פורים מפוארת בבית שמש בבית הרה"ח הרב ברוך צדוק הי"ו מראשי קהילת חב"ד בבית שמש ויו"ר עמותת "משכן מנחם" בהשתתפות ראש העיר הרב משה אבוטבול הי"ו וסגנו  הרב דוד ויינר מיהדות התורה וכן עוזרו הבכיר של ראש העיר הרב יהודה מדיזדה חבר המועצה מטעם ש"ס.

כמו כן השתתפו רבנים חשובים ובראשם כ"ק האדמו"ר מקאמרנא בית שמש הרה"צ אליעזר סאפרין שליט"א, הגר"א אנגלמאן שליט"א רב קהילת "משכן מנחם", הגרי"מ האגר שליט"א רב בשכונה, שליח הרבי הרב אליעזר ויינר שליט"א מרבני הקהילה יו"ר מוסדות חינוך חב"ד ומנהל בית חב"ד בעיר. כן השתתפו כל עסקני חב"ד בעיר הרה"ח צבי הרטמן שליט"א רב ומשפיע אנ"ש ברמה א', הרה"ח שרגא דהן הי"ו והרה"ח משה סנדרומיסקי הי"ו גבאי בית הכנסת חב"ד החדש ברמה א. הרה"ח יוסף לסרי הי"ו גבאי "משכן מנחם" חב"ד ברמה ב'. הרה"ח שמעון וולס הי"ו גבאי בית הכנסת חב"ד בקרית ברמ"א ומנהל ספריית החסידות,הרה"ח יניב כהן יו"ר ועד הורים במוסדות חב"ד, הרה"ח דן אלימי הי"ו מ בית הכנסת חב"ד בגבעת שרת,הרב גדליה לבקוביץ הי"ו מנהל אירגון החסד "עזרת מנחם" חב"ד. חבר הכנסת הרב מאיר פרוש הי"ו ידיד אישי למארח הרב ברוך צדוק שלח את ברכתו והתנצל כי ברגע האחרון נבצר ממנו להגיע בעצמו לאירוע.

המסיבה היתה במסגרת מפגש של נבחרי העיר החדשים עם גבאי ועסקני חב"ד לבקשת ראש העיר הנבחר הרב משה אבוטבול הי"ו שהתרגש מאוד לנוכח המסיבה המפוארת שנערכה לכבודו. האירוע נפתח בדברי תורה מפי הרבנים החשובים ובדברי ברכה מפי האישים הנכבדים שהגיעו,את שרביט ההנחיה העביר המארח הרב ברוך צדוק שיחי' בטוב טעם ובכשרון רב, פרקי שירה נשמעו מפי החזן הנודע הרב אלימלך וסנר הי"ו ידיד חב"ד ובליווי האורגניסט החבד"י הרב שרגא דהן הי"ו,קטעי הומור ושמחה נשמעו ע"י הבדחן הירושלמי הרב יוסל'ה אייזנבאך הי"ו.

השלב השני של הערב היה כאשר כל אחד מהנוכחים הציג את עצמו ואת המוסד שהוא מייצג כאשר הוא מפרט את ההישגים עד היום וכן את צרכי העתיד.

ראש העיר שמע בקשב רב את הדברים וציין כי מוסדות וקהילת חב"ד קרובים מאוד לליבו, הוא סיפר לנוכחים על החוויה האדירה שחווה בביקורו האחרון במוסדות החינוך של חב"ד בעיר. כמו כן סיפר כי זכה לא מזמן לבקר בציון הקדוש של כ"ק האדמו"ר זי"ע וכי הוא נושא בכיסו מאז הבחירות האחרונות דולר מהרבי שקיבל מאחד מאנ"ש טרם הבחירות,הוא גילה כי בבחרותו זכה להשתתף בשיעורי תניא לבני ישיבות ומאז תורת חב"ד יקרה וחשובה אצלו, והבטיח לעשות כל אשר ביכלתו לשגשוג ופיתוח מוסדות חב"ד.

במעמד זה הוא הודיע כי החליט להקצות שטח רחב ידים עבור הקמת בית חב"ד שיאכלס בתוכו את כל הפעילות העניפה של בית חב"ד כולל מקום לבית כנסת.

כן הודיע כי לאחרונה סייע בהקצאת השטח לישיבה בבית שמש. כמו כן הפתיע בענינים הקשורים למוסדות החינוך, וסיים כי במשרדו תהיה דלת פתוחה לחב"ד וכי הוא אישית ייצג את חב"ד בכל הענינים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.