מערכת COL | יום ט"ו אדר ה׳תשס״ט 11.03.2009

מסיבת פורים שמחה ב"מרכז שיקום גראבסקי"

עשרות נצרכים וקשיי יום השתתפו בשתי מסיבות הפורים שאורגנו על ידי בתי התבשיל "אשל בנימין צפת" של "כולל חב"ד". בתוך כך, כמידי שנה, גם השנה נערכה מסיבת פורים שמחה ביותר לעשרות הדיירים המוגבלים המתגוררים ב"מרכז שיקום גראבסקי" של "כולל חב"ד" במגדל העמק להמשך הידיעה
מסיבת פורים שמחה ב
עשרות נצרכים וקשיי יום השתתפו בשתי מסיבות הפורים שאורגנו על ידי בתי התבשיל "אשל בנימין צפת" של "כולל חב"ד". מסיבה אחת אורגנה על ידי האחראי ר' גדעון קיי בבית התבשיל בעיר העתיקה, ובה ניגן האורגניסט עמנואל סלומון. מסיבה שנייה אורגנה על ידי האחראי ר' שחר שושני בבית התבשיל "כנען", ובה ניגן נגן החצוצרה טל גונן. בשתי המסיבות קראו את המגילה, ארגנו סעודת פורים לתפארת, וחילקו משלוחי מנות לכל הסועדים. בנוסף, ביקרו מתנדבים של בית התבשיל בארגונה של הגב' חניא בבתיהם של עשרות קשישים וגלמודים, חילקו להם משלוח מנות, והביאו להם את שמחת הפורים.

כמידי שנה, גם השנה נערכה מסיבת פורים שמחה ביותר לעשרות הדיירים המוגבלים המתגוררים ב"מרכז שיקום גראבסקי" של "כולל חב"ד" במגדל העמק. המסיבה כללה הצגה מיוחדת אשר נבנתה על ידי רכזת הפעילות גב' גולדנברג יחד עם בנות השרות הלאומי של ההוסטל, ואשר תוכננה במיוחד כך שכל דייר יוכל לבצע תפקיד בהצגה בהתאם למוגבלותו. בהמשך הופיע בפני הדיירים ובני משפחותיהם הקוסם "ירון מהתאטרון" אשר הפליא את הקהל בקסמיו המיוחדים. לשמחה תרמו מאד תלמידים מתנדבים מקיבוץ עין הנצ"ב, אשר כבר מסורת אצלם לשמח בכל פורים את דיירי ההוסטל.



הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.