מערכת COL | יום י"ג אדר ה׳תשס״ט 09.03.2009

'מבצע פורים' יצא לדרך

בשעות אלו נפתח 'מבצע פורים' של צעירי-חב"ד, במסגרתו יביאו חסידי חב"ד בניצוחם של מנהלי בתי חב"ד בכל רחבי הארץ את שמחת פורים לציבור הרחב. חצי מליון 'משלוחי מנות' כבר יצאו בדרכם אל מאות הסניפים והם יחולקו במשך ימי הפורים על-ידי ציבור החסידים ותלמידי הישיבות ♦ פעילות מרגשת תיערך גם בקרב אלמנות צה"ל. למעלה מאלפיים אלמנות צה"ל יזכו בפורים הקרוב לביקור מיוחד של נציגות צעירי-חב"ד אשר יעניקו לכל משפחה מארז נאה של משלוח-מנות. פעילות דומה תתקיים גם בקרב אלפי משפחות נפגעות טרור  לסיפור המלא
'מבצע פורים' יצא לדרך

בשעות אלו נפתח 'מבצע פורים' של צעירי-חב"ד, במסגרתו יביאו חסידי חב"ד בניצוחם של מנהלי בתי חב"ד בכל רחבי הארץ את שמחת פורים לציבור הרחב.

בבתי-חב"ד הוכרז על גיוס מלא של כל המתנדבים, על מנת לעמוד ביעדי המבצע – להגיע במהלך הפורים למספר רב ככל האפשר של אזרחים וחיילים ולהביא אליהם את שמחת היום ומצוותיו. אלפי פעילים יצאו במהלך חג הפורים לבסיסי צה"ל, לתחנות המשטרה, למוקדי מכבי האש וכוחות ההצלה, למרכזים הרפואיים, לבתי-האבות, לריכוזי העולים ואף לבתי-הכלא ותאי-המעצר. בדרך זו יזוכו המוני יהודים במצוות היום.

חצי מליון משלוחי-מנות

צעירי-אגודת-חב"ד יחלקו השנה, באמצעות שלוחי הרבי, מנהלי סניפי צעירי-חב"ד, כחצי מיליון משלוחי-מנות, המכילים מגוון מיני-מתיקה ועלון-הסברה לפורים. יו"ר צעירי-אגודת-חב"ד ויו"ר אגודת-חסידי-חב"ד בארץ הקודש הרב יוסף-יצחק אהרונוב, אומר, כי המטרה העומדת מול העיניים היא קיום רצון הרבי מליובאוויטש – להביא את שמחת הפורים לכל יהודי ויהודי באשר הוא, ובמיוחד למי שמסיבות שונות מתקשים לשמוח ולקיים את מצוות היום בכוחות עצמם.

פעילות מרגשת תיערך גם בקרב אלמנות צה"ל. למעלה מאלפיים אלמנות צה"ל יזכו בפורים הקרוב לביקור מיוחד של נציגות צעירי-חב"ד אשר יעניקו לכל משפחה מארז נאה של משלוח-מנות. הרב אהרון פרוס, האחראי על הפעילות עם אלמנות צה"ל כל ימי השנה, מציין כי האלמנות מצפות לביקור זה, ומעידות כי זהו רגע שמח ומרגש במיוחד עבורן בחג הפורים.

פעילות דומה תתקיים גם בקרב אלפי משפחות נפגעות טרור, כל זאת כחלק מפעילות מחלקת 'צעירי-חב"ד למען נפגעי הטרור' בניהולו הרב מנחם קוטנר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.