מערכת COL | יום י"ב אדר ה׳תשס״ט 08.03.2009

בנחל'ה הוקמה "קרן המנהל"

בערב שבת זכור, הוקמה בנחלת הר חב"ד "קרן המנהל", לטובת משפחת הרב יוסף מעטוף, מנהל בית ספר חב"ד, אשר מאושפז בבית רפואה, ובקרוב עומד להשיא שניים מילדיו ♦ הקרן הוקמה בהכוונת וברכת, הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי רב שכונת נחלת הר חב"ד, ומזכיר בי"ד רבני חב"ד, ותנוהל על ידי נציגי חב"ד בעיריית קרית מלאכי – ר' חיים שטיינר ור' אברהם הרשקופ  לסיפור המלא
בנחל'ה הוקמה

בערב שבת זכור, הוקמה בנחלת הר חב"ד "קרן המנהל", לטובת משפחת הרב יוסף מעטוף, מנהל בית ספר חב"ד, אשר מאושפז בבית רפואה, ובקרוב עומד להשיא שניים מילדיו.

הקרן הוקמה בהכוונת וברכת, הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי רב שכונת נחלת הר חב"ד, ומזכיר בי"ד רבני חב"ד, ותנוהל על ידי נציגי חב"ד בעיריית קרית מלאכי – ר' חיים שטיינר ור' אברהם הרשקופ. 

להלן נוסח המכתב של מקימי הקרן, ר' חיים שטיינר ור' אברהם הרשקופ. המכתב יופץ היום בנחלת הר חב"ד, ובימים הקרובים בריכוזי חב"ד בארץ ובעולם.

ב"ה. ערב שבת זכור, תשס"ט.

לכבוד
חסידי חב"ד בארץ ובעולם
שלום וברכה!

לפני כמה שבועות נפל ידידנו הרב יוסף מעטוף שי' ברחובה של עיר ואושפז בביה"ר לאחר שהתגלתה בעיה בליבו, וכן שבר בגולגולת. בימים אלו נמצא עדיין ר' יוסף בביה"ר והוא מתחיל בתהליך שיקום שיארך עוד תקופה מסוימת.

יחד עם זאת, בימים אלו עסוקים בני משפחתו בהכנות האחרונות לחתונת בנו של ר' יוסף הת' חיים שי' שתתקיים בסוף חודש אדר, וכן לחתונה של ביתו שתחי' שתתקיים בעז"ה לאחר חג השבועות הבעל"ט. אשפוזו הארוך של ר' יוסף, העיב קשות על השמחה וההכנות לחתונה אשר גם כך הינם רבות וקשות ומחייבות עלויות כספיות גבוהות מאוד.

זכינו אנו תושבי השכונה אשר במשך שנים רבות עומד ר' יוסף על חינוך בנותינו על טהרת הקודש לנח"ר לרבי מתוקף תפקידו כמנהל בית הספר.

ידוע לכולנו עד כמה השקיע ר' יוסף כל השנים את כל כוחו ומרצו לטובת בית הספר ועל מנת שחינוך בנותינו יהיה על הצד הטוב ביותר ולנח"ר לרבי.

לאור הנ"ל ובעצה אחת עם המד"א הרב ירוסלבסקי שי' הוחלט להקים קרן אשר תגייס כספים על מנת לעזור למשפחה ולהוריד מהם ולו במקצת את העול הכבד של הוצאות החתונה.

אשר על כן פונים אנו אל כב' בבקשה להרים תרומתו למען מטרה חשובה זו בסך 1,000 ₪ (אפשרי לחלק ל 4-5 תשלומים)

מעבר לחובה שחלה עלינו כידידים וכתושבי השכונה לעזור לכל אחד ואחד בכל המצטרך לו, אנו רואים במקרה זה הזדמנות שלנו, תושבי השכונה, להודות לר' יוסף על כל העבודה וההשקעה האדירה בחינוך בנותינו במשך כל השנים.

מי ייתן ונזכה כבר בחתונה הקרובה של בנו לרקוד ולשמוח איתו ביחד מתוך בריאות אמיתית וללא כל דאגות.

בברכת חג פורים שמח
 
חיים שטיינר     אברהם הרשקופ
054-4767770    054-2001129
תרומות ניתן לשלוח גם לת.ד. 893 קרית מלאכי

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.