מערכת COL | יום ח' אדר ה׳תשס״ט 04.03.2009

כנס ענק לכל גני חב"ד בצפת לכבוד פורים

ילדי גני חב"ד בצפת התכנסו היום (רביעי) בבית הכנסת הגדול היכל לוי יצחק בצפת. כבר בכניסתם של הילדים, הורגשה אווירה של שמחה כיאה לחג הפורים. הכנס נפתח בדברי ברכה מאת ראש העיר מר אילן שוחט, בהמשך נשא דברים הרב אהרן אליעזר צייטלין מנכ"ל הגנים שריתק את הילדים בדבריו אודות חג הפורים. כן כיבדה את המעמד גב' חנה קלודה מנהלת מדור הגנים בעיריית צפת לתמונות
כנס ענק לכל גני חב

ילדי גני חב"ד בצפת התכנסו היום (רביעי) בבית הכנסת הגדול היכל לוי יצחק בצפת. כבר בכניסתם של הילדים, הורגשה אווירה של שמחה כיאה לחג הפורים.

הכנס נפתח בדברי ברכה מאת ראש העיר מר אילן שוחט, בהמשך נשא דברים הרב אהרן אליעזר צייטלין מנכ"ל הגנים שריתק את הילדים בדבריו אודות חג הפורים. כן כיבדה את המעמד גב' חנה קלודה מנהלת מדור הגנים בעיריית צפת.

הנחתה את המעמד בטוב טעם הגב' לימור לחיאני, שהפעילה את הילדים תוך שילוב מסרים חינוכיים על חג הפורים ושנת הקהל. מתוך שמחה והתלהבות אדירה אמרו הילדים את 12 הפסוקים  מילה במילה. הנאה מיוחדת היתה מההצגה של איציק הקוסם שהצחיק ושעשע את הילדים ביותר.

"שמחה בטהרתה בשנת הקהל" זה היה המוטו אותו יישמו בכנס אדיר זה: הילדים שי' קפצו ורקדו בליווי שירה וזמרה וצוות המלמדים שי' שימחו את הילדים בתחפושות משעשעות.

חתם את כנס הקהל זה הרב דניאל אוטינסקי שדבריו הנעימים אודות הצורך להודות ולשבח את ה'. היוו סיום נפלא לכינוס.

רבים ממשתתפי הכנס הודו בהתרגשות למארגנים, ובראשם הרב צייטלין מנכ"ל מוסדות גני חב"ד צפת, כשהם מציינים במיוחד את השמחה המיוחדת שהורגשה בכנס זה. תודה מיוחדת לגב' לחיאני שעמדה מאחורי הארגון והביצוע של הכנס הנהדר, וכמובן לגננות והסיעות המסורות שבמשך כל השנה משקיעות את המירב והמיטב.

 

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.