מערכת COL | יום ח' אדר ה׳תשס״ט 04.03.2009

צעירי חב"ד בביקור חיזוק בבסיס נחל עוז בגבול עזה

חיילי צה"ל הלוחמים בגבול עזה בבסיס נחל עוז זכו השבוע לתוספת חיזוק רוחני. צוות צעירי חב"ד יחד עם קבוצת ידידים מארצות הברית העניקו תרומה נכבדת של חומשים סידורים, וספרי קודש לבית הכנסת בבסיס הפעיל בתפילות ושיעורי תורה ♦ הרב אהרן פרוס מתאם פעולות צעירי חב"ד בצה"ל יחד עם ר' יוסי סברדלוב ור' מנחם קוטנר מצעירי חב"ד, ליוו את הקבוצה בסיור המיוחד, הם קיבלו הסברים על המצב הבטחוני הרגיש, ועל פעולות הכוח באזור לסיפור המלא
צעירי חב
חיילי צה"ל הלוחמים בגבול עזה בבסיס נחל עוז זכו השבוע לתוספת חיזוק רוחני. צוות צעירי חב"ד יחד עם קבוצת ידידים מארצות הברית העניקו תרומה נכבדת של חומשים, סידורים, וספרי קודש לבית הכנסת בבסיס הפעיל בתפילות ושיעורי תורה.

בסיס נחל עוז ממוקם ממש על גדר המערכת ואין התרעה מוקדמת על ירי קאסם היות והמרחק מעזה הינו אפסי. עקב כך נרצחו ונפצעו חיילים מירי מחבלים שלא יכלו למצוא מחסה במרחב מוגן.

הרב אהרן פרוס מתאם פעולות צעירי חב"ד בצה"ל יחד עם ר' יוסי סברדלוב ור' מנחם קוטנר מצעירי חב"ד, ליוו את הקבוצה בסיור המיוחד, הם קיבלו הסברים על המצב הבטחוני הרגיש, ועל פעולות הכוח באזור.

החיילים הודו לקבוצה בחום על התרומה החשובה אותה העניק להם ר' יודי זלר והצטרפו לתפילת מנחה מתוך שירה וזמרה, ובסיומה נשא ר' עמי פייקובסקי מלוס אנג'לס דברי תורה וברכה לחיילים ולתורמים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.