מערכת COL | יום ז' אדר ה׳תשס״ט 03.03.2009

שמחת הכנסת ספר תורה במרכז השנה ב"מעייינות"

בשלהי חודש שבט במלאות שלושים יום לפטירתה של האישה החשובה עזיזה בת טובה אימו של הנדיב הדגול ר' אורי הרקם הוכנס אחר כבוד רב ספר תורה חדש ומהודר לישיבת מעיינות במרכז ירושלים ♦ לאחר סיום כתיבת ספר התורה התקיים באולם הישיבה ריקודי מצווה לכבודה של תורה מנהג הקפות ואמירת פסוקי "אתה הראת" השמחה הרבה הכתה גלים ותושבי השכונה הקרובה צבאו על דלתות הישיבה לחוש במעט את שמחתה של מצוה ♦ רגע השיא בלט ביציאתם של כל תלמידי הישיבה לרחובה של עיר בריקודים במרכז הכביש בשכונת גאולה  לסיפור המלא
שמחת הכנסת ספר תורה במרכז השנה ב

בשלהי חודש שבט במלאות שלושים יום לפטירתה של האישה החשובה עזיזה בת טובה אימו של הנדיב הדגול ר' אורי הרקם הוכנס אחר כבוד רב ספר תורה חדש ומהודר לישיבת מעיינות במרכז ירושלים.

תחילת כתיבתו של ספר זה היה לפני 4 שנים בהיכל הישיבה בהשתתפותו המכובדת של הראשון לציון הרה"ג הרב מרדכי אליהו שליט"א שכתב את האות הראשונה בספר.

באירוע מיוחד זה נטלו חלק אישי ציבור ואישים מכובדים בינהם בלטו הרב שמואל זעפרני איש יד ימינו של הרה"ג הרב מרדכי אליהו שליט"א שהביא את ברכתו הקדושה לסיום והכנסת ספר תורה. הרב מנחם גוטסמן מייסד בית הספר הלל הידוע לתהילה ברחבי קליפורניה שבוגרי בית הספר מתחנכים כיום כחסידים תמימים במכון מעיינות ועוד חשובי יקירי ירושלים.

לאחר סיום כתיבת ספר התורה התקיים באולם הישיבה ריקודי מצווה לכבודה של תורה מנהג הקפות ואמירת פסוקי "אתה הראת" השמחה הרבה הכתה גלים ותושבי השכונה הקרובה צבאו על דלתות הישיבה לחוש במעט את שמחתה של מצוה.

רגע השיא בלט ביציאתם של כל תלמידי הישיבה לרחובה של עיר בריקודים במרכז הכביש בשכונת גאולה.

סעודת המצווה המכובדת התקיימה באולם הישיבה ונשאו בה דברים הרב אורי הרקם שליט"א שביקש ודרש מחביריו שימשיכו כולם בנתינת העזרה הכלכלית למעיינות וליטול את הזכות להרחבתה של הישיבה בעוד ועוד סטודנטים. מנהלי מודות "מעיינות" הרב שלמה גשטטנר והרב כתריאל שם טוב ראשית כל הודו מקרב ליבם לרבי מליובאוויטש על שזיכם לעמוד בראש שליחות קדושה זו לקרב לבותיהם של הסטודנטים בקמפוסי האוניברסיטאות בעולם להביאם ארצה ולחברם לאלוקות וכמובן הודו לנדיב הדגול על זכותו הגדולה שתרם מהונו לע"נ אימו החשובה.

סיום האירוע צוין בהתוועדות לתוך שעות הקטנות של הלילה לרגל השמחה הגדולה ולרגל יום ההילולא של הרבנית חיה מושקא ע"ה שחל בו ביום.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.