מערכת COL | יום ו' אדר ה׳תשס״ט 02.03.2009

בגדרה יודעים שהחג מגיע: השליח מבקר בבית הספר

בשלושת בתי הספר היסודיים הממלכתיים בגדרה לומדים כאלף וחמש מאות ילדים, התלמידים ואנשי הצוות כאחד התרגלו לעובדה שחלק בלתי נפרד מהווי בית הספר, הוא השיעור המיוחד הנערך לקראת כל חג על ידי בית חב"ד המקומי, ולדידם אין צורך כלל בלוח שנה, שכן הופעתו של מנהל הפעילות הרב יואל בייץ' באזור בית ספרם היא הסימן המובהק ביותר לכך שחג יהודי כלשהו עומד בפתח לסיפור המלא
בגדרה יודעים שהחג מגיע: השליח מבקר בבית הספר
המשותף לחגי ישראל כולם, בעבור תלמידי בתי הספר היסודיים הממלכתיים בגדרה, שתמיד תפתח הפעילות לקראת החג הקרב ובא בקריאותיהם הקצובות 'ח-ב"ד, ח-ב"ד'.

בשלושת בתי הספר היסודיים הממלכתיים בגדרה לומדים כאלף וחמש מאות ילדים, התלמידים ואנשי הצוות כאחד התרגלו לעובדה שחלק בלתי נפרד מהווי בית הספר, הוא השיעור המיוחד הנערך לקראת כל חג על ידי בית חב"ד המקומי, ולדידם אין צורך כלל בלוח שנה, שכן הופעתו של מנהל הפעילות הרב יואל בייץ' באזור בית ספרם היא הסימן המובהק ביותר לכך שחג יהודי כלשהו עומד בפתח.

בין חג לחג נערכת פעילות יהודית נוספת, כך גם במהלך החורף האחרון, בו למדו התלמידים, על נושאים יהודיים מגוונים כסת"ם, תפילה, ועוד.

פעילות חג הפורים בבתי הספר החלה כבר ביום ראשון האחרון, זאת במטרה להספיק ולעבור בכל כיתה, עד החג, לבל יישארו ילד או ילדה שלא יגיע לאוזניהם דבר ארבע מצוות חג הפורים, סיפור המגילה, והלכות החג השונות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.