מערכת COL | יום ג' אדר ה׳תשס״ט 27.02.2009

תלמידות בית-הספר המקוון לילדי השלוחים נפגשו

עשרות שליחות צעירות התאספו ביום חמישי האחרון באולם חובבי תורה ליום מפגש של בית-הספר המקוון. התלמידות מיצו כל רגע של הנאה מהמפגש הכיתתי, אחרי הכל, זו להם הפעם הראשונה שהן נפגשות פנים מול פנים עם המורות שלהן וחברותיהן לכיתה ♦ כל כיתה תרמה משהו לתוכנית המסיבה, החל מחזרה על מאמר באתי לגני וכלה במערכון מעניין. המתבונן מהצד היה נדהם לראות מה בנות יכולות לעשות ביחד, כשלמעשה הם אף פעם לא נפגשו קודם לכן  לסיפור המלא
תלמידות בית-הספר המקוון לילדי השלוחים נפגשו
עשרות שליחות צעירות התאספו ביום חמישי האחרון באולם חובבי תורה ליום מפגש של בית-הספר המקוון. התלמידות מיצו כל רגע של הנאה מהמפגש הכיתתי, אחרי הכל, זו להם הפעם הראשונה שהן נפגשות פנים מול פנים עם המורות שלהן וחברותיהן לכיתה.

כל כיתה תרמה משהו לתוכנית המסיבה, החל מחזרה על מאמר באתי לגני וכלה במערכון מעניין. המתבונן מהצד היה נדהם לראות מה בנות יכולות לעשות ביחד, כשלמעשה הם אף פעם לא נפגשו קודם לכן.

את ארוחת הצהריים הטעימה ליוו נאומים של התלמידות והוריהן, מצגת יפה ומופע מוזיקלי של הגברת אסתר פרימן. למזכרת קיבלה כל אחת תמונת מחזור של הכיתה וסידור מנחה מעריב.

בהמשך היום נהנו התלמידות מהחלקה על סקטים בסטטן איילנד, שיעורים בכיתה אמיתית בבית-רבקה, וארוחת ערב טעימה שהסתיימה בהתוועדות על האש.

מארגני המפגש הודו לרב משה שמטוב, מנהל משרד השלוחים ולגברת גיטי רוזנפלד, מנהלת בית-הספר המקוון לילדי השלוחים על התמסרותם היומיומית להצלחת בית-הספר.

תודה לגברת גילי רזניק ולצוות בית-הספר המקוון על ארגון הערב הנפלא. תודה גם לגברת רחל לוונטל, גב' לאה נמדר וגב' שרה קרינסקי על המילים המעודדות. תודה לשרה קונין על הנאום המדהים!


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.