מערכת COL | יום ג' אדר ה׳תשס״ט 27.02.2009

משלחת ראשי קמפוס חב"ד באלסקה ביקרו ב'770'

משלחת מקימי הקמפוס של חב"ד באלסקה שהגיעו לביקור מיוחד בניו יורק עם השלוחים הרב יוסף יצחק ואסתר גרינברג, התקבלו אצל יו"ר ועד אגו"ח העולמית הרב אברהם שם טוב שהודה להם בשם תנועת חב"ד-ליובאוויטש על עזרתם בהקמת הקמפוס בעלות של 5 מליון דולר. חברי המשלחת זכו לבקר בחדרו הק' של הרבי ולשאת תפילה עבור הצלחת הפרוייקט, וכן ביקרו בספריית אגו"ח וקיבלו הרצאה מקיפה מהספרן הנודע הרב שלום דובער לוין  לסיפור המלא
משלחת ראשי קמפוס חב
משלחת מקימי הקמפוס של חב"ד באלסקה שהגיעו לביקור מיוחד בניו יורק עם השלוחים הרב יוסף יצחק ואסתר גרינברג, התקבלו אצל יו"ר ועד אגו"ח העולמית הרב אברהם שם טוב שהודה להם בשם תנועת חב"ד-ליובאוויטש על עזרתם בהקמת הקמפוס בעלות של 5 מליון דולר.

המשלחת שכללה את דובר בית הנבחרים של מדינת אלסקה, מר ג'ון העריס, הנגיד מר פערי גרין ועוד כ-15 אנשי עסקים מאלסקה, הגיעו לניו יורק להשתתף בכינוס השנתי של המוזיאונים היהודיים באמריקה, ובערב הצדעה שנערך בבית אלסקה במנהטן, לכבוד המוזיאון היהודי החדש של אלסקה.

באירוע הנוצץ הוענק אות הוקרה לסופרת היהודית המפורסמת רות גרובר על תרומתה החשובה לתושבי אלסקה ולניצולי השואה בתקופת מלחמת העולם השניה. העתון היהודי "פארווערטס" הנפוץ בארה"ב מפרסם השבוע כתבה מפרגנת על האירוע

חברי המשלחת זכו לבקר בחדרו הק' של הרבי ולשאת תפילה עבור הצלחת הפרוייקט, תודות לעזרתו של המשב"ק הרב שלום דובער גנזבורג. כמו"כ ביקרו בספריית אגו"ח וקיבלו הרצאה מקיפה מהספרן הנודע הרב שלום דובער לוין.

לסיום הביקור נערכה קבלת פנים רשמית מטעת תנועת חב"ד-ליובאוויטש, באולם הקבלה של בית "משרד השלוחים" בראשותו של הרב גדלי' שם טוב, שגם לקחם לביקור במשרדי ה"בית ספר און-ליין המקוון" לילדי השלוחים ברחבי העולם.

יו"ר ועד אגו"ח העולמית הרב אברהם שם טוב נענה לבקשת השלוחים לייצג את תנועת ליובאוויטש בפני המשלחת, וחלק עמם את המסר של הרבי "לתקן עולם במלכות שד-י" לעם ישראל ולאנושות כולה, ועל מטרת מפעל השליחות העולמי להכין את העולם לביאת המשיח.

יו"ר ועד אגו"ח העולמית הרב שם טוב הודה לחברי המשלחת בשם תנועת ליובאווויטש על עזרתם בהקמת הקמפוס של חב"ד באלסקה הכולל מוזיאון יהודי, בית חב"ד, בית כנסת, גן ילדים ובית ספר.

חברי המשלחת חזרו לאלסקה בהתרגשות עצומה מהביקור בד' אמות של הרבי, ובהתעוררות גדולה מדבריו חוצבי הלהבות של הרב אברהם שם טוב.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.