מערכת COL | יום ג' אדר ה׳תשס״ט 27.02.2009

ילדי אילת חגגו עם הסידור

במעמד מרגש ורב רושם, נערכה השבוע מסיבת הסידור של ילדי כיתה א' מבית ספר חב"ד. המסיבה נערכה באולם 'אשכול פיס', שהיה מלא מפה אל פה בהורים נרגשים ואורחים. לאחר הנאומים החלו הילדים בהופעתם, 'סודו של סידור' ♦ ההצגה נסובה על סיפור אמיתי שהתחרש לפני שנים בעיירה רוסית, והמחישה יותר מכל את כוחו של הסידור לשמירה והגנה. בהצגה שולבו קטעי ווידאו, מקהלות מרגשות וריקודים מרהיבים, שאת כולם ביצעו בכישרון ובחן ילדי כיתה א'  לתמונות
ילדי אילת חגגו עם הסידור
במעמד מרגש ורב רושם, נערכה השבוע מסיבת הסידור של ילדי כיתה א' מבית ספר חב"ד. המסיבה נערכה באולם 'אשכול פיס', שהיה מלא מפה אל פה בהורים נרגשים ואורחים.

בתחילת האירוע נשאה דברים מחנכת כיתה א', הגב' אוראל בורכוב, שאימנה בכישרון רב את הילדים לקראת ההופעה. בדבריה הדגישה את חשיבות מעמד קבלת הסידור, המלווה את היהודי לאורך כל חייו.

אחר כך דיברה מנהלת בית הספר, הרבנית טילא הכט, והאירה בדבריה את הקשר בין קבלת הסידור לחודש שבפתח- חודש אדר, שבזכות תפילותיהם של תינוקות של בית רבן התבטלה גזירת המן וגם היום - בכוחם לבטל את כל הגזירות הקשות ע"י התפילה. הגב' מירי קפיטו, ראש מינהל החינוך באילת כבדה את האירוע בנוכחותה וחזקה את ידי ההנהלה והצוות החינוכית בדרך בה הם מטווים ומקנים ערכים נכונים לילדים.

לאחר הנאומים החלו הילדים בהופעתם, 'סודו של סידור'. ההצגה נסובה על סיפור אמיתי שהתחרש לפני שנים בעיירה רוסית, והמחישה יותר מכל את כוחו של הסידור לשמירה והגנה. בהצגה שולבו קטעי ווידאו, מקהלות מרגשות וריקודים מרהיבים, שאת כולם ביצעו בכישרון ובחן ילדי כיתה א'.

לאחר ההופעה, נשא דברים רב העיר וראש מוסדות חב"ד באילת, הרב יוסף הכט. הרב איחל לילדים שכל התפילות הזכות והטהורות שיתפללו מהסידור יעלו לפני כסא הכבוד ויביאו ישועות ונחמות לכל עם ישראל עד לגאולה האמיתית והשלימה על ידי משיח צדקינו בקרוב.

בדבריו הזכיר שהרבי מליובאוויטש תמיד התפלל מתוך הסידור למרות שהתפילות היו שגורות בפיו. בתום דבריו חילק לכל ילד וילדה את מתנת הערב - סידור מהודר עטוף ומעוטר כשהתרגשות רבה היתה ניכרת על פניהם

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.