מערכת COL | יום ב' אדר ה׳תשס״ט 26.02.2009

חצור: עובדים על הכוונת, בית חב"ד מעודד ומחזק

מאות עובדי מפעל "פרי הגליל" שבו הבוקר לעבודתם במפעל בחצור הגלילית, שעמד בסכנת סגירה, זאת בעקבות החלטת בית המשפט המחוזי על הקפאת ההליכים לחברה עד יום חמישי הבא ♦ מנהל בית חב"ד בישוב הרב ניסן מור יוסף אומר בשיחה ל-COL כי בית חב"ד מעודד את התושבים ומתגבר את מערך שיעורי התורה והפעילות בישוב. בשיחות שקיימנו עם עובדים במפעל הזכרנו את הפתגם החסידי "תחשוב טוב - יהיה טוב", והצענו לעובדים להתחזק בעשיית מעשים טובים, ושבוודאי זכות זו תעמוד להם"  לסיפור המלא
חצור: עובדים על הכוונת, בית חב
הפגנת עובדי מפעל "פרי הגליל" ● מימין: הרב ניסן מור יוסף

מאות עובדי מפעל "פרי הגליל" שבו הבוקר לעבודתם במפעל בחצור הגלילית, שעמד בסכנת סגירה, זאת בעקבות החלטת בית המשפט המחוזי על הקפאת ההליכים לחברה עד יום חמישי הבא. העובדים הביעו שביעות רצון מההחלטה, אך יחד עם זאת עתידו של המפעל עדיין אינו מובטח.

מנהל בית חב"ד בישוב הרב ניסן מור יוסף אומר בשיחה ל-COL כי המצב אינו פשוט כלל והמיתון הכלכלי עשוי לפגוע לא רק במפעל "פרי הגליל" כי אם גם במפעלים נוספים בישוב. במפעל מועסקים כ-300 מתושבי הישוב הקטן, והתחושה קשה.

הרב מור יוסף סיפר כי בית חב"ד מעודד את התושבים ומתגבר את מערך שיעורי התורה והפעילות בישוב. בשיחות שקיימנו עם עובדים במפעל הזכרנו את הפתגם החסידי "תחשוב טוב - יהיה טוב", והצענו לעובדים להתחזק בעשיית מעשים טובים, ושבוודאי זכות זו תעמוד להם".




 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.