מערכת COL | יום ב' אדר ה׳תשס״ט 26.02.2009

ניגוני חב"ד לצעירים ● להאזנה

אלפי בני נוער יכולים לגלות עניין רב בניגוני חב"ד מקוריים ואוטנתיים, אך אינם חשופים מספיק לעולם זה, אם בגלל המחיר, צורת ההפצה או גם לעיתים הסגנון של הנגינה שרחוק מהם ואינם רגילים בו ♦ בתקליטור שהופק ומופץ בימים אלו ע"י 'תורת חב"ד לבני הישיבות' מושמעים 10 ניגונים מקוריים, ניגוני שמחה לצד ניגונים עמוקים ומרגשים ♦ COL מגיש: שני ניגונים להאזנה מהתקליטור החדש: "ניגון הקפות", ו"הבינוני" לסיפור המלא ולהאזנה
ניגוני חב

אלפי בני נוער יכולים לגלות עניין רב בניגוני חב"ד מקוריים ואוטנתיים, אך אינם חשופים מספיק לעולם זה, אם בגלל המחיר, צורת ההפצה או גם לעיתים הסגנון של הנגינה שרחוק מהם ואינם רגילים בו.

העובדה הזאת היא שדחפה את הנהלת 'תורת חב"ד לבני הישיבות' ליזום הפקה חדשנית של תקליטור ניגוני חב"ד לצעירים.

בתקליטור שהופק ומופץ בימים אלו ע"י 'תורת חב"ד לבני הישיבות' מושמעים 10 ניגונים מקוריים, ניגוני שמחה לצד ניגונים עמוקים ומרגשים. ארבע בבות וניגון מניקולאייב, ניגוני שמחה, מארש פולני, שאמיל והבינוני, אדון עולם וניגון הקפות. במרכז התקליטור נשמע קולו של הרבי בשירת "צמאה לך נפשי" ולאחריה מתנגן הניגון ע"י כלי נגינה.

הפקת התקליטור בוצעה על ידי הגיטריסט ר' נדב בכר מהרכב 'פשיטא' שכבר ביצע כמה יצירות מוזיקאליות חסידיות, הניגונים מושרים על ידי אילן דמרי וירום איטה המנגן גם בכלי הקשה ותופים. הכנר אורן צור והפסנתרן דוד עדה השלימו את הקולות והביאו לתוצאה של ניגונים חיים ובעלי חן.

הרב משה שילת, מנהל 'תורת חב"ד לבני הישיבות' מסביר שיש צורך לעסוק בהנחלת 'דרכי החסידות' כשהניגונים וההתוועדויות בכללם, במקביל לשיעורים הרבים הקבועים והפצת 'תורת החסידות'.

התקליטור יופץ חינם בישיבות ביותר מ-7000 עותקים, בצורה מכובדת, ביחד עם חוברת עשירה בתוכן על הניגון החסידי ויגרום לעניין רב בנגינה החב"דית ולהוספה בשמחה בימים אלו של "מרבים בשמחה".


ניגון "הקפות"
להאזנה לחצו על כפתור ההפעלה, או באופצייה הנוספת:
לא מצליחים להאזין? לחצו כאן

ניגון "הבינוני"
להאזנה לחצו על כפתור ההפעלה, או באופצייה הנוספת:
לא מצליחים להאזין? לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.