מערכת COL | יום א' אדר ה׳תשס״ט 25.02.2009

תקליטור ניגוני חב"ד מצורף לגליון החדש של "מעיינותיך"

תקליטור חדש של ניגוני חב"ד בעיבוד חדש ובסגנון צעיר מופיע היום על ידי 'תורת חב"ד לבני הישיבות'. התקליטור מצורף לחוברת 'מעיינותיך לצעירים' בנושא הניגון החסידי. הערכה המיוחדת תחולק בימים הקרובים ב-7500 עותקים בעשרות ישיבות תיכוניות ♦ הגליון כולו עסוק בנושא הניגון החסידי מהיבטים שונים ובמרכזו ראיון מיוחד עם אהרון רזאל. בחוברת יש הסבר על כמה מהניגונים שבתקליטור החדש המצורף לחוברת, סיפורי חסידים בנושאי ניגון ושיחה מהרבי הריי"צ עם פירוש בהיר  לסיפור המלאבפנים: להורדה חוברת 'מעיינותיך לצעירים' בנושא הניגון החסידי >>>
תקליטור ניגוני חב

תקליטור חדש של ניגוני חב"ד בעיבוד חדש ובסגנון צעיר מופיע היום על ידי 'תורת חב"ד לבני הישיבות'. התקליטור מצורף לחוברת 'מעיינותיך לצעירים' בנושא הניגון החסידי.

הערכה המיוחדת תחולק בימים הקרובים ב-7500 עותקים בעשרות ישיבות תיכוניות על ידי ה'שלוחי תורה' בתורת חב"ד לבני הישיבות ועל ידי ר"מים רבים המעוניינים לחלק לתלמידיהם את החוברת וללמוד ממנה בכיתתם.

היום, יום השנה הראשון להירצחם של שמונת הבחורים הקדושים בישיבת מרכז הרב, רובם תלמידי מרכז הרב לצעירים, וחוברת 'מעיינותיך לצעירים' המיועדת בעיקר לישיבות תיכוניות ואולפנות מוקדשת לזכרם. בעמוד האחורי של הגליון מופיע שיר מיוחד שכתב אחת הבחורים הי"ד והועבר למערכת מעיינותיך על ידי הוריו שיחיו.

הגליון כולו עסוק בנושא הניגון החסידי מהיבטים שונים ובמרכזו ראיון מיוחד עם אהרון רזאל. בחוברת יש הסבר על כמה מהניגונים שבתקליטור החדש המצורף לחוברת, סיפורי חסידים בנושאי ניגון ושיחה מהרבי הריי"ץ עם פירוש בהיר.

בתורת חב"ד לבני הישיבות ישימו דגש החודש, בנוסף לשיעורים השבועיים הקרובים, על התוועדויות ואירועי שמחה, בנוסף לחלוקה מסודרת של התקליטור שכבר מעורר הד רחב ושמחה בישיבות.

להורדת הקובץ: לחצו כאן
 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.