מערכת COL | יום א' אדר ה׳תשס״ט 25.02.2009

לקראת י"א ניסן: מסע התוועדויות עולמי

ב'משרד הקהל' יוזמים בנמרצות את השלב השני של 'מבצע הקהל העולמי' שתחת אגודת חסידי חב"ד העולמית, ומתכננים מסע התוועדויות נרחב ומקיף בכל העולם ביום הבהיר י"א ניסן ♦ התוכנית תמומש על בסיס השלב הראשוני שהתקיים ביו"ד שבט, ובמסגרתה יישלחו משפיעים, שלוחים ורבנים מפורסמים להתוועד בקהילות חב"ד ובבתי-חב"ד בכל רחבי תבל, ויעודדו את החסידים והמקורבים לחיזוק ההתקשרות לרבי ♦ בישראל מאורגן המסע בשיתוף ובסיוע אגודת חסידי חב"ד בארץ הקודש הרב יוסף-יצחק אהרונוב  לסיפור המלא
לקראת י
לאחר שביו"ד שבט הגיעו המשפיעים מתוכנית 'מבצע הקהל' לכמאה התוועדויות, צוות 'משרד הקהל' שתחת אגודת חסידי חב"ד העולמית בראשות הרב אברהם שם-טוב מתכנן באינטנסיביות את השלב הבא שיופעל ביום הבהיר י"א ניסן, יום הולדתו של הרבי, ובימים הסמוכים לו.

התוכנית תמומש על בסיס השלב הראשוני שהתקיים ביו"ד שבט, ובמסגרתה יישלחו משפיעים, שלוחים ורבנים מפורסמים להתוועד בקהילות חב"ד ובבתי-חב"ד בכל רחבי תבל, ויעודדו את החסידים והמקורבים לחיזוק ההתקשרות לרבי.

במשרד הפיצו כרזה הפונה לגבאי בתי כנסת, שלוחים וראשי קהילות ובה הנחיות ופרטים ראשוניים למעוניינים להצטרף למבצע. "ישנם אחראים שמונו בכל מדינה לרכז את הפניות של השלוחים והקהילות המקומיים. גופים בארה"ב יפנו למשרד ויתאמו את בקשותיהם ישירות", אמרו, וביקשו להקדים את הפניות כדי להבטיח את יעילות התהליך.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.