מערכת COL | יום ל' שבט ה׳תשס״ט 24.02.2009

התלמידים בביתר עילית השתתפו במבצע "דרכי נועם"

מבצע "דרכי נועם" בחיידר "תפארת מנחם" חב"ד בביתר עילית העוסק בתחום של "בין אדם לחבירו", החל להתרקם בתחילת חודש כסלו עם הגיע הבשורה המרה על הירצחם של השלוחים במומביי הרב גבריאל נח ורעייתו רבקה הולצברג הי"ד ויועד לזכרם ולעילוי נשמתם ♦ מבצע זה שתוכנן בתחילה לחודש בלבד, מלפני חנוכה עד כ"ד טבת, הפך להיות במהרה נושא הדגל של מבצעי השנה עד עתה, וסחף את התלמידים ללא מעצורים  לסיפור המלא
התלמידים בביתר עילית השתתפו במבצע
מבצע "דרכי נועם" בחיידר "תפארת מנחם" חב"ד בביתר עילית העוסק בתחום של "בין אדם לחבירו", החל להתרקם בתחילת חודש כסלו עם הגיע הבשורה המרה על הירצחם של השלוחים במומביי הרב גבריאל נח ורעייתו רבקה הולצברג הי"ד ויועד לזכרם ולעילוי נשמתם.

מבצע זה שתוכנן בתחילה לחודש בלבד, מלפני חנוכה עד כ"ד טבת, הפך להיות במהרה נושא הדגל של מבצעי השנה עד עתה, וסחף את התלמידים ללא מעצורים וגלש הלאה עד לאחר יו"ד שבט, מעל חודשיים (מציאות נדירה במבצעים) ואף קבלנו דרישות לארכה.

מבצע זה כלל 5 תחומי עשייה:
שינון אמרות העוסקים באהבת ישראל משושלת נשיאי חב"ד והנשיאות הכללית (החל מהבעש"ט). וכן שינון פרק מאגרת הקודש של אדמוה"ז בנושא זה.

קיום מידה אחת מתוך בנק המידות בכל שבוע נתון עם חבר, בן משפחה, ואיש זר.

פתיחת בית חב"ד בכל כיתה עם שם של מדינה נבחרת וקיום פעילות שוטפת בכל ההפסקות עם כיתות אחרות ודיווח שבועי על הפעילויות הכוללות, כינוסי "הקהל", משחק חברתי, הפעלות חברתיות, הוצאת עלונים שבועיים וכו'.

מילוי המשימות בחוברת הצבעונית "הרבי שלי" , שיצאה לאור לרגל המבצע ע"י הת"ת. המשמשת מתנה מהודרת לרבי בהתחקות אחר הנהגות קודשו, כמו, בנושא התפילה, אהבת ישראל, צדקה, וגאולה ומשיח וכן שינון מאמר "באתי לגני".

הכנת פרוייקט כיתתי ליו"ד שבט, כמו הצגה חסידית, המנון כיתתי, סרט כיתתי או הפעלה חברתית מעניינת.

יו"ד שבט היוה אכן יום שיא בכל הנוגע לפעילויות הברוכות שנעשו ע"י הבתי חב"ד. כל כיתה הציגה את הפרוייקט שלה במשך יומיים (י-יא שבט) לכל השכבות וכן מילאו שאלון ודו"ח מפורט המסכמים את כל פעילויותיהם במשך המבצע. מלבד זאת קבלנו דיווחים והתרשמויות מ-5 נציגים מכל כיתה אשר שמשו כוועדה מסקרת של הפעילויות שתפקידם היה לתת דברי סיכום חיוביים על כל בית חב"ד מלבד כיתתם.

סוף דבר: אלפי כינוסי "הקהל" אשר כללו עשרות אלפי ילדים שכונסו במהלך המבצע (כפי שניתן להתרשם בטבלה המסכמת), אלפי שורות "באתי לגני", אלפי מתנות לרבי, מאות פעילויות חברתיות, מוצגים מפוארים ופרוייקטים מושקעים ומדהימים במקצועיותם.

מפליא לעשות, הכיתה שזכתה במקום הראשון, הינם תלמידי כיתה ז' - הנושאת את התואר "בית חב"ד מומביי", אשר גרפו את המספר הרב ביותר של כינוסי "הקהל", אמרות בע"פ, מידות, והצגה חסידית מושקעת וסוחפת ביותר ואף המנון מיוחד ומרגש שהולחן ע"י טובי המלחינים בחב"ד.כיתה זו יוצאת לטיול בצפון עם הרבה אטרקציה וכיף.

כיתות ו'1-ו'2 הנושאים את התואר "בית חב"ד ברזיל" ו"בית חב"ד מילאנו" זכו במקום השני,על העשייה הברוכה ועל הצגה וסרט מרגשים ומושקעיםביותר וזוכים ביום כיף ומהנה באיזור הרי יהודה.

ילדי כיתה ט' - בית חב"ד תאילנד(הכיתה הבוגרת) זכו במקום השלישי בת"ת, למרות הזמן הקצר מאז שהצטרפו, בזכות עשייתם הברוכה ומקצועיותם הרבה.
כעת כבר כולם מוכנים ודרוכים לקראת המבצע הבא - מבצע "מרדכי".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.