מערכת COL | יום ל' שבט ה׳תשס״ט 24.02.2009

צעירי חב"ד משמחים את ילדי הדרום במתנות

משנכנס אדר מרבים בשמחה, אבל בדרום הארץ ישנם ילדים שעדיין חיים תחת מתקפת טילים ואיום מתמיד של הקאסמים המשוגרים לעברם על ידי מחבלי החמאס ♦ מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור ביקר בגני הילדים של קיבוצי מועצה אזורית אשכול, וכן בבתי ספר לחינוך מיוחד באשקלון והפתיע את הילדים במתנות מילדי הקהילה היהודית בדרום אפריקה לסיפור המלא
צעירי חב
תושבי הדרום עדיין נתונים תחת מתקפת טילים יום יומית, מחבלי החמאס ממשיכים להפר את שלוות התושבים ואת שגרת חייהם. בדרום הארץ המלחמה טרם הסתיימה. עיקר הסבל הוא של הילדים הנאלצים להמשיך את לימודיהם, אך בעודם לומדים או משחקים עליהם להיות עם אוזן כרויה למשמע ההתראה על "צבע אדום", מרגע זה יש להם 15 שניות של חיים. לברוח ולהסתתר במרחב המוגן.

בביקור שערך מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור בתיאום וליווי של מחלקת החינוך מועצה אזורית אשכול. סיפרו ילדי הקיבוצים באזור על תחושותיהם, ועל סיפור ה"טיל שלו", והיכן הוא היה כאשר הטיל התפוצץ ליד ביתו.

באחד הקיבוצים לקחו הילדים את האורחים לחצר הגן להראות את הנס שקרה להם. הטיל שנפל ולא התפוצץ במרחק של עשרה מטר מגן הילדים היה זה בשעת בוקר בו ההורים מביאים את הילדים לגן.

על מנת לשמח את הילדים הביאו איתם הרב אהרן פרוס והרב מנחם קוטנר מצעירי חב"ד רכב גדול עמוס במאות מתנות יפות לילדי הדרום. שנשלחו עבורם מילדי הקהילה היהודית בדרום אפריקה.

כך גם חזר על עצמו אותם מראות קולות וסיפורים מילדי בתי הספר לחינוך מיוחד באשקלון. או במחלקת הילדים בבית הרפואה ברזילי. יחד עם השליח הרב משה וילנקין וצוות צעירי חב"ד חולקו המתנות שהעלו חיוך ושמחה על פני הילדים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.