מערכת COL | יום ל' שבט ה׳תשס״ט 24.02.2009

בית חב"ד ברעננה עבר למשכנו החדש

בית חב"ד רעננה בראשות הרב אליהו שדמי, הפועל בעיר מזה 23 שנה, עבר השבוע למשכן חדש במרכז רח' אחוזה, בצמוד ל"בית יד לבנים". בחנוכת המשכן החדש והמרווח של בית חב"ד ברעננה השתתפו בין השאר: מר נחום חופרי- ראש עיריית רעננה, מר אמיר שצומן- מנכ"ל העירייה, הרב שלמה אישון -רב מזרח רעננה, ועוד ♦ לאחר פרק הברכות, התכבדו ראש העיר ומנכ"ל העירייה בחגיגיות, לקבוע עם הרב שדמי את המזוזה בפתח הראשי במשכן החדש לסיפור המלא
בית חב

בית חב"ד רעננה, הפועל בעיר מזה 23 שנה, עבר השבוע למשכן חדש במרכז רח' אחוזה, בצמוד ל"בית יד לבנים".

הרב אליהו שדמי העומד בראש בית חב"ד מיום הקמתו מסביר את הצורך במעבר: "אנו שמחים מאוד על המעבר למעוננו החדש. בית חב"ד ברעננה מהווה מוקד משיכה לתושבים רבים, מבוגרים וילדים, המשתתפים בפעילויות המגוונות שאנו מציעים ועקב כך נוצר צורך במקום רחב ידיים ונח יותר, הממוקם במרכז העיר ומקל על הנגישות אליו".

כ- 400 איש על טפיהם הגיעו אתמול למשכן החדש והמרווח של בית חב"ד ברעננה ברח' אחוזה 153 להשתתף בטקס חנוכת הבית. בין המשתתפים הרבים שהגיעו לברך היו: מר נחום חופרי- ראש עיריית רעננה, מר  אמיר שצומן- מנכ"ל העירייה, הרב שלמה אישון-רב מזרח רעננה, הרב אביחי קצין- ראש בית מדרש בראשית, הרב יצחק שטיינברג- ראש כולל חמדת צבי ועוד.

את הערב פתח הרב אליהו שדמי שהודה לידידי, מוקירי וחסידי חב"ד על הגעתם ועל שיתוף הפעולה רב השנים. לאחר מכן, הופיעו ילדים מ-5 גני חב"ד בעיר בפני הקהל ואמרו פסוקים ופרק תניא בע"פ. ראש עיריית רעננה, מר נחום חופרי קיבל את רשות הדיבור והביע במילים חמות את הערכתו לפועלם המבורך של הרב אליהו שדמי ורעייתו סימה שדמי, אשר הקימו את בית חב"ד לפני 23 שנה. עוד ציין ראש העיר את שיתוף הפעולה בין עיריית רעננה לבית חב"ד בעיר בנושאים כגון: חגיגות חומש, הנערכים על ידי בית חב"ד בהשתתפות ראש העיר ואירוח ילדי הדרום לימי כיף והתרעננות.

לאחר פרק הברכות, התכבדו ראש העיר ומנכ"ל העירייה בחגיגיות, לקבוע עם הרב שדמי את המזוזה בפתח הראשי במשכן החדש. הילדים הרבים שנכחו עם הוריהם הוזמנו לחדר נפרד, שם נערכה עבורם תכנית מיוחדת עם מופע קסמים וארוחת ערב.
את הערב הגדוש והחגיגי סיימה התוועדות חסידית עם יאיר כלב והגיטרה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.