מערכת COL | יום כ"ט שבט ה׳תשס״ט 23.02.2009

השלוחים התכנסו והחליטו: "נביא את שמחת החג לכל יהודי"

שלוחי הרבי מנהלי בתי חב"ד בישראל התכנסו ביום חמישי האחרון ליום עיון והיערכות לרגל חג הפורים שבפתח. בין השלוחים התנהל דיון עירני במסגרתו הוחלט להגביר את הפעילות העניפה במסגרתו יביאו צעירי-חב"ד את שמחת פורים לכל יהודי ♦ יו"ר צעירי-אגודת-חב"ד הרב יוסף-יצחק אהרונוב אומר כי "בבתי חב"ד יוכרז על גיוס מלא של כל הפעילים, על מנת לעמוד ביעדי המבצע - להספיק ביום אחד לפגוש מאות אלפי אנשים ולהעניק לכל אחד משלוח מנות" לסיפור המלא
השלוחים התכנסו והחליטו:
שלוחי הרבי מנהלי בתי חב"ד בישראל התכנסו ביום חמישי האחרון ליום עיון והיערכות לרגל חג הפורים שבפתח, ובהמשכו למבצע פסח הגדול. יום העיון נערך בבית צעירי חב"ד בכפר-חב"ד והוא אורגן על ידי אגף הסניפים בצעירי-חב"ד. 

במושב הראשון שפתח את יום העיון עסקו השלוחים בהגשת בקשות מתקציב עיזבונות במטרה לסייע לתיקצוב השוטף של בתי חב"ד. במושב זה נשא דברים מר יוסף שפר - מנהל ועדת העיזבונות של מדינת ישראל שהרצה בפני השלוחים והציג את האפשרויות לקבל סיוע מוועדת העזבונות. את מר שפר הציג הרב אליעזר שמולביץ מנהל בית חב"ד באור עקיבא-קיסריה, ומנהל המחלקה המשפטית בצעירי-חב"ד.

המושב השני עסק בהיערכות למבצעי פורים ופסח: עזרי שליחות לפורים וחג הפסח, פעילות כללית ומגזרית: האוכלוסייה הכללית, ילדים, צה"ל, נפגעי טרור, ועוד.

בין השלוחים התנהל דיון עירני בצורך לשדרג את הפעילות העניפה במסגרתו יביאו צעירי-חב"ד את שמחת פורים לחולים המאושפזים במרכזים הרפואיים, לזקנים החוסים בתי-האבות, לעולים החדשים בריכוזי העולים ולאסירים בבתי הכלא, כמו גם לחיילי צה"ל ולאזרחים בכל רחבי הארץ, כאשר המטרה היא להביא את שמחת החג ואת מצוותיו לכל יהודי באשר הוא.

הרב מנחם מענדל קרמר מה'מרכז לעזרי שליחות' הציג שלל פריטים חדשים ומקוריים, שייסעו להביא את דבר החג לכל יהודי ויהודי בצורה מכובדת ויפה.

הרב מנחם קוטנר מנהל המחלקה לנפגעי טרור אמר כי בכוונת המטה השנה לפקוד בחג הפורים את 2,800 משפחות נפגעות טרור, להביא להם את שמחת חג הפורים ומצוותיו. לצורך כך הוחל לגייס מתנדבים רבים מכל רחבי הארץ, ויביאו לבתי המשפחות חבילת 'משלוח מנות' ושמחת חג אמיתית.

הרב אהרן פרוס הממונה על פעילות צעירי-חב"ד בבסיסי צה"ל הציג את היערכות צעירי-חב"ד למבצע פורים עם חיילי צה"ל וכוחות הביטחון.

את חלקו השני של המושב הנחה מנהל אגף הסניפים בצעירי-חב"ד הרב נפתלי ליפסקר, והשלוחים האזינו להרצאה בנושאי הלכה הקשורים לחג הפורים וחג הפסח עם הרב חיים פרוס

יו"ר צעירי-אגודת-חב"ד ואגודת-חסידי-חב"ד, הרב יוסף-יצחק אהרונוב אומר כי "בבתי חב"ד יוכרז על גיוס מלא של כל הפעילים, על מנת לעמוד ביעדי המבצע - להספיק ביום אחד לפגוש מאות אלפי אנשים ולהעניק לכל אחד משלוח מנות אישי, כוסית "לחיים" והרבה שמחה".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.