מערכת COL | יום כ"ה שבט ה׳תשס״ט 19.02.2009

סופשבוע במגזין COL ● לקריאה, להורדה

זכרונות מומביי: מגזין COL הצפין לבית משפחת רוזנברג בעפולה וקיבל מספר תמונות מהדיסק המשוחזר ● אין לנו דרך אחרת: נאומה המלא של השליחה לנפאל ● מצווה, בפקודה! הצצה בלעדית ליחידה החרדית בצה"ל שחיסלה את ראש הג'יאהד ביהודה ושומרון ● במזל דגים: לקראת חודש אדר, מני אדרעי, בעל חנות דגים חב"די, לוקח אתכם למסע דגים ● אבא, הד"ר: מקבץ סיפורים על ד"ר זליגסון במלאות 20 שנה לפטירתו ● וגם: עוזי לנדאו בטור אורח, יוסף-יצחק קמינצקי בסיפור על הרבי ויהודה צייטלין על סערת הנשים בארה"ב בואו לקרוא את המגזיןבואו לדפדף (ולהוריד) את המגזין החדש של COL >>>
סופשבוע במגזין COL ● לקריאה, להורדה
זכרונות מומביי: בלעדי
לאחר עבודה מאומצת, הצליחה חברה מיוחדת בישראל לשחזר את הדיסק הקשיח מהמחשב של בית-חב"ד במומביי – שנפגע מקליע ● "כשמנהל החברה ראה את התמונות האלה, הוא החל לבכות", סיפר הרב שמעון רוזנברג ● צוות מגזין COL הצפין לבית משפחת רוזנברג בעפולה וקיבל מספר תמונות מרגשות מהדיסק המשוחזר.

תמליל מנאומה המרתק של השליחה הגב' חני ליפשיץ שנשאה בבנקעט השלוחות

מצווה, בפקודה!
יחידות מובחרות בצה"ל ניסו לשים פעמים רבות את ידם על עלא אבו-רוב, ראש הג'יאהד האיסלמי ביהודה ושומרון, אבל רק לפני שבוע הוא חוסל על-ידי חיילי היחידה החרדית בצה"ל "נצח יהודה" ● השבוע, צוות מגזין COL התלווה ליחידה ושמע מהם כיצד משלבים בין לחימה ותפילה, בין שמירה על ג'נין לצד לימוד יומי ● וגם: הסמג"ד מדבר בראיון בלעדי על הצד האחר של המלחמה בעזה.

במזל דגים

לקראת חודש אדר, "מזל דגים", לוקח אותנו מני אדרעי, בעל חנות דגים בחולון, למסע בעקבות הדגים ● וגם: על דג שנעשה "בפיתוח ישראלי"...

אבא, הד"ר
היום, יום חמישי (כ"ה שבט), ימלאו 20 שנה לפטירתו של ר' אברהם-אבא זליגסון, הד"ר של הרבי ● מגזין COL מתכבדת להגיש מקבץ סיפורים על הד"ר, עליו אמר הרבי: "מגדולי הרופאים בימינו".

טור אורח - עוזי לנדאו
מספר 2 ב"ישראל ביתנו", עוזי לנדאו, כועס על מפיצי השמועות שהוא תומך במכירת חזיר ותחבורה ציבורית בשבת ומגלה האם ישב עם ממשלת נתניהו-ש"ס.  

תגובת ראש הוועדה הרוחנית של מגזין COL הרב דוד-מאיר דרוקמן עמ' 26

ברכה אמיתית!

"אבל, רבי", פנה ר' זלמן לרבי, "מדוע שהרבי לא ייתן להם ברכה אמיתית?!". הרבי לא ענה לו דבר והמשיך לחדרו ● סיפור מיוחד מאת יוסף-יצחק קמינצקי.

אמריקה אינה שונה

במדורו השבועי, יהודה צייטלין מספר על הסערה של נשי חב"ד בארה"ב.

וכבכל שבוע...
המדור "כמו גדול" לילדים (ויש זוכה משבוע שעבר), המדורים, הטורים, והפינות המרתקות.

http://www.col.org.il/bitzik/pub/col_pub/show_pub_03.html
לקריאת (ולהורדת) מגזין COL - לחצו כאן

● ● ●

שליח, מוציא-לאור עיתון, עלון, קטלוג? חברת  Dmag – המגזין הדיגיטלי הטוב ברשת - יוצאת במבצע מיוחד לשלוחים! לחץ כאן ליצירת קשר
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.