מערכת COL | יום כ"א שבט ה׳תשס״ט 15.02.2009

לנדאו: לימוד בישיבה יכול להוות שירות לאומי ● להאזנה

עוזי לנדאו, המוצב במקום השני במפלגת ישראל ביתנו, מפתיע ואומר כי לימוד של בחור ישיבה יכול להוות שירות לאומי. לנדאו שהתראיין לרדיו "קול חי", התייחס לנושא בעקבות דיון על הנושא של דרישת ישראל ביתנו לאזרחות תמורת נאמנות. לנדאו שנשאל האם הדבר מתייחס גם לבחורי הישיבה, אמר כי הדבר נכון לכל אזרח בארץ. אלא שאז באותו משפט הוסיף לנדאו כי גם לימוד של בחורי ישיבה יכול להיות שירות לאומי  ♦ לנדאו התייחס גם לקמפיין השלילי שהובילה תנועת ש"ס נגד ישראל ביתנו, ואמר כי מישהו הסית את הרבנים, וכמובן שזה לא דבר שאפשר למחוק להאזנה  
לנדאו: לימוד בישיבה יכול להוות שירות לאומי ● להאזנה
עוזי לנדאו, המוצב במקום השני במפלגת ישראל ביתנו, מפתיע ואומר כי לימוד של בחור ישיבה יכול להוות שירות לאומי. לנדאו שהתראיין לרדיו "קול חי", התייחס לנושא בעקבות דיון על הנושא של דרישת ישראל ביתנו לאזרחות תמורת נאמנות. לנדאו שנשאל האם הדבר מתייחס גם לבחורי הישיבה, אמר כי הדבר נכון לכל אזרח בארץ.

אלא שאז באותו משפט הוסיף לנדאו כי גם לימוד של בחורי ישיבה יכול להיות שירות לאומי. לנדאו הוסיף ואמר כי הדבר צריך להיות כמובן במינון מיוחד, אך כל דבר גדול מתחיל בחלום, וכי מדובר בדבר ראוי ומוסרי.

לנדאו התייחס גם לקמפיין השלילי שהובילה תנועת ש"ס נגד ישראל ביתנו, ואמר כי מישהו הסית את הרבנים, וכמובן שזה לא דבר שאפשר למחוק. אלא שהוא הוסיף ואמר כי להערכתו זה לא משהו שאמור להשפיע על ישיבה יחד בקואליציה, אך בהחלט מדובר בדבר שיישאר בלב.

להאזנה לחצו על כפתור ההפעלה, או באופצייה הנוספת:
לא מצליחים להאזין? לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.