מערכת COL | יום י"ט שבט ה׳תשס״ט 13.02.2009

קבוצת בנות חב"ד נשאה תפילה ב"אוהל' הק' ● תמונות

קבוצת בנות חב"ד לכ"ב שבט נחתה בשלום בניו יורק. כבר ביום הראשון הם נהנו מתוכנית עמוסה שנפתחה בהרצאה בפי הגב' מרים סברדלוב שדיברה על תכונותיה המיוחדות של הרבנית ע"ה. בהמשך הם למדו חסידות עם הרב יואל כהן, והתוועדו עם המזכיר הרב בנימין קליין. ביום חמישי, נסעו הבנות ל"אוהל" הק' והתוכנית היתה גדושה בקדושה. בכניסה לאוהל לימד מארגן ויוזם הקבוצה הרב אהרן אליעזר צייטלין את מאמר החסידות "באתי לגני"  לדיווח ולתמונות ● קבוצת "בנות חב"ד" יצאה לכ"ב שבט לניו יורק
קבוצת בנות חב
קבוצת בנות חב"ד לכ"ב שבט נחתה בשלום בניו יורק. כבר ביום הראשון הם נהנו מתוכנית עמוסה שנפתחה בהרצאה בפי הגב' מרים סברדלוב שדיברה על תכונותיה המיוחדות של הרבנית ע"ה.

בהמשך נכנסו הבנות לחדר היחידות של הרבי לא לפני שלמדו כמובן שיחה על קדושת המקום. הם האזינו לשיעור מפי ה'חוזר' הרב יואל כהן שדיבר על פרשת השבוע ומהות הנסיעה לרבי וענה גם לשאלות הבנות. בסיום היום, התוועדו הבנות עם הרב גרליק.

ביום חמישי, נסעו הבנות ל"אוהל" הק' והתוכנית היתה גדושה בקדושה. בכניסה לאוהל לימד מארגן ויוזם הקבוצה הרב אהרן אליעזר צייטלין את מאמר "באתי לגני" תשי"א, והבנות בחברותות למדו את השיחה על מעלת האוהל ובפרט בחו"ל.

לאחר הכניסה לד' אמותיו וקריאת פ"נ אישי וכללי, האזינו הבנות לדברים מפי המזכיר הרב בנימין קליין, שענה לשאלו הבנות. בהמשך, התוועדו הבנות עם השליחה לאילת הגב' פנינה קוצר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.