מערכת COL | יום י"ג שבט ה׳תשס״ט 07.02.2009

רבני חב"ד בקריאה למען ארגון 'בוני עולם'

בימים אלו יוצא ארגון 'בוני עולם', שהוקם על ידי קבוצת יהודים שחוו על בשרם את ייסורי העקרות במטרה לסייע לזוגות בייעוץ רפואי ומימון טיפולים, בקמפיין רחב היקף לציבור החב"די ♦ הקמפיין נעשה תחת הכותרת: "בכדי להביא ילדים צריכים מסירות נפש", כאשר המשפט, מתוך דבריו הקדושים של הרבי (אגרות קודש חט"ו), מהווה למעשה את המוטו המוביל של הארגון ♦ בית רבני חב"ד בקריאה נרגשת לחסידי חב"ד להתגייס לעזרת המפעל החשוב לסיפור המלא
רבני חב

בימים אלו יוצא ארגון 'בוני עולם', בקמפיין רחב היקף לציבור החב"די. הארגון נוסד על ידי קבוצת אנשים שחוו על בשרם את ייסורי העקרות במטרה לספק סיוע ומימון בכל התחומים הקשורים בטיפולים הכרוכים בכך, בניסיון להוריד מהזוג את הלחץ הכספי, הרגשי והפיזי.

'בוני עולם' פיתח רשת של רופאים ומרכזים רפואיים ברחבי העולם, שעוצמתם ומסירותם מאפשרים לארגון להציע סיוע רפואי ופיננסי ממדרגה ראשונה לכל הפונים.

כאשר זוג פונה ל'בוני עולם', הם עוברים לטיפולו של יועץ פרטי שתפקידו להדריך אותם במבוך המידע הרפואי וההתמודדות עם תוכניות תשלום. מאות זוגות שנעזרו ב'בוני עולם' זכו בסייעתא דשמיא ללדת ילדים משלהם. אלמלא ארגון 'בוני עולם', לא היו לזוגות אלו מקורות אחרים למימון הטיפולים.

עשרות זוגות חסידי חב"ד נעזרו ונעזרים בימים אלו, באמצעות הארגון, חלקם אף צלחו את הטיפולים היקרים שמומנו על ידי הארגון, כשהם חוגגים באושר את לידת ילדם הבכור.

הקמפיין נעשה תחת הכותרת: "בכדי להביא ילדים צריכים מסירות נפש", כאשר המשפט, מתוך דבריו הקדושים של הרבי (אגרות קודש חט"ו), מהווה למעשה את המוטו המוביל של הארגון.

"ילדי ישראל, המשפחה היהודית, חינוך, אלפי פעמים במהלך שנות נשיאותו של הרבי, שמענו את שיחות הקודש, כאשר הרבי הרעיש עולמות על חשיבותו של כל ילד יהודי, של כל נשמה", נאמר בקריאה המיוחדת המתפרסמת מטעם 'בוני עולם' לחסידי חב"ד.

"ארגון 'בוני עולם', שהוקם במטרה לסייע לזוגות שחוו על בשרם את ייסורי העקרות, בסיפוק מימון וייעוץ רפואי בכל התחומים הקשורים בטיפולים, נלחם ב"מסירות נפש" של ממש על כל ילד יהודי.

'בוני עולם', כדבריו הקדושים של הרבי, מוסר נפש ולא חוסך בכל אמצעי בכדי שעוד נשמה יהודית תרד לעולם. כעת זו ההזדמנות שלכם לקיים את הוראתו של הרבי ולהתגייס למען בוני עולם".

בית רבני חב"ד פונה בימים אלו לאנ"ש במכתב נלהב, לסייע ל'בוני עולם': "הננו קוראים לכל אחד ואחת לבוא לעזרת המפעל החשוב ולסייע בעין יפה, ולבטח שזכות מצווה זו תעמוד לכאו"א להתברך בכל המצטרך ובכל מילי דמיטב בגשמיות וברוחניות ולרוות נחת מכל יוצאי חלציו שיחיו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.