מערכת COL | יום י"ב שבט ה׳תשס״ט 06.02.2009

רחובות: תלמידי הישיבה התכוננו לי' שבט

מבצע הכנה ליוד שבט נערך בישיבת חב"ד רחובות כמשהו יוצא מן הכלל שלושים יום קודם הרגל יזמו התלמידים השלוחים מבצע מיוחד במינו שבו השתתפו כל הבחורים ללא יוצא מן הכלל ♦ בסיומו של המבצע נערך כינוס מיוחד בהשתתפות התלמידים השלוחים, תלמידי הישיבה,וצוות הרבנים אשר במהלכה נשא דברים ראש הישיבה הרב חיים אהרן  ועורר על החשיבות וההכנה הראוי' הנדרשת היום מבחור בישיבה ואף הביע את תודתו על ההשקעה והעמל הרב לתלמידים השלוחים במבצע זה  לסיפור המלא
רחובות: תלמידי הישיבה התכוננו לי' שבט
מבצע הכנה ליוד שבט נערך בישיבת חב"ד רחובות כמשהו יוצא מן הכלל שלושים יום קודם הרגל יזמו התלמידים השלוחים מבצע מיוחד במינו שבו השתתפו כל הבחורים ללא יוצא מן הכלל.

על מנת שכל בחור יעשה את ההכנה המתאימה והראוי' לקראת היום הגדול והקדוש הזה.

מטרות המבצע הוגדרו והוכנו מראש שהיעד הסופי לפעול בשני מישורים ראשית כל בבחור עצמו בהכנתו הפנימית והפרטית שנית בתפקידו להיות נר להאיר לזולת במסגרת שנת הקהל, על מנת להחדיר נקודות אלו נדרש מהבחורים הצטיינות בלימוד אינטנסיבי של מאמר באתי לגני תשי"א, לימוד עיוני ומעמיק בנושא מצות בטלות לעתיד לבוא, לימוד שיחות ואגרות קודש של הרבי, דיוק קפדני בשמירת הסדרים ולימוד שלשלת היחס של הרבי. הצטיינותו של הבחור בחלק זה מזכה אותו בכניסה להגרלות על ספרי קודש פרסים יקרי ערך, והשתתפותו בהגרלה על כרטיס טיסה לחצרות קדשנו.

בחלק השני של המבצע התקיימה תחרות בין כל השיעורים שכלל בתוכו דיוק בשמירת הסדרים, קימה למקוה לפני חסידות בוקר, חידון תורני ברמה קשה, ומבחן בגאולה ומשיח, השיעור שיעמוד ויצליח בקריטריונים האלה יזכה בשבת מהנה ומיוחדת עם התלמידים השלוחים מחוץ לכותלי הישיבה.

אין ספק שתחרות זו פעלה בקרב הבחורים את הוראתו ורצונו הקדוש של הרבי לשנת  הקהל, בין הבחורים היתה ניכרת השפעה רבה  דאגה ומסירות אחד לשני למען הזכייה והנצחון בשבת גיבוש.

בסיומו של המבצע נערך כינוס מיוחד בהשתתפות התלמידים השלוחים, תלמידי הישיבה,וצוות הרבנים אשר במהלכה נשא דברים ראש הישיבה הרב חיים אהרן  ועורר על החשיבות וההכנה הראוי' הנדרשת היום מבחור בישיבה ואף הביע את תודתו על ההשקעה והעמל הרב לתלמידים השלוחים במבצע זה. בתום הכינוס נערכו ההגרלות על דולר של הרבי, סטים של ספרי קודש, פרסים יקרי ערך, ואף שי אישי מכובד לכל משתתף, לאחר מכן נערכה ההגרלה הגדולה אשר בה יזכה בחור להיות נציג של הישיבה לנסוע  לי' שבט לשהות בבית חיינו 770 בהגרלה זכה הת' שמואל קרלנשטיין משיעור ב' אשר אליו הצטרפו כולם בשמחה וריקודים.

סיכומו של ענין: תוצאות המבצע שנפעלו בישיבה הם 1) שינון למעלה ה500 אותיות של הרבי 2) לימוד 1000 אגרות קודש של הרבי 3) לימוד שלשלת היחס שנים תשכ"ז תשמ"ט 4) ג' נושאים בגאולה ומשיח –היתר חזיר לעתיד לבוא, ביטול המועדים, והיתר שחיטת הבור בסנפירי הלויתן. 5) ג' נושאים בהתקשרות לרבי. א) תפקידו של משה. ב) פעולת העם על נשיא הדור ג) דרכי ההתקשרות במחשבה דיבור ובמעשה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.