מערכת COL | יום י"ב שבט ה׳תשס״ט 06.02.2009

י' שבט בשדרות: ממגנים בחוץ ומתוועדים בפנים

בימים אלה תכונה רבה בשדרות: תנופת בנייה של חדרים ממוגנים בכל רחבי העיר; משאיות בטון מגיעות מידי יום ויוצקות טונות רבות של בטון; מאות פועלים עמלים על בניית המגונים וקול הברזל נשמע בארצנו ♦ גם בבית חב"ד בשדרות בונים בימים אלה מיגון חזק במיוחד לחזית הבנין הממוקם ממש מול עזה משם יורים על שדרות טילי קאסם וגראד, זאת לאחר שפיקוד העורף אסר פעילות ציבורית במקום  לסיפור המלא
י' שבט בשדרות: ממגנים בחוץ ומתוועדים בפנים

בימים אלה תכונה רבה בשדרות: תנופת בנייה של חדרים ממוגנים בכל רחבי העיר; משאיות בטון מגיעות מידי יום ויוצקות טונות רבות של בטון; מאות פועלים עמלים על בניית המגונים וקול הברזל נשמע בארצנו.

גם בבית חב"ד בשדרות בונים בימים אלה מיגון חזק במיוחד לחזית הבנין הממוקם ממש מול עזה משם יורים על שדרות טילי קאסם וגראד, זאת לאחר שפיקוד העורף אסר פעילות ציבורית במקום.

הרב משה ראובן אסמן רבה של קייב הגיע לבקר בבית חב"ד וראה את המצוקה הגדולה מקרוב והחליט להתמסר למשימה. בהשתדלותו הרבה גייס את הנגיד הנכבד מר ואדים רבינוביץ שהשיג מימון למיגון בית חב"ד.

בימים אלו שוקדים על בניית המיגון לבית חב"ד ומצפים להשלמת הפרוייקט אשר יאפשר את הפעילות בבית חב"ד גם בימים של ירי קאסמים ח"ו היל"ת.

בתוך המולת הבנייה התקיימה בתוך בית חב"ד התוועדות חסידית מרגשת ושמחה לרגל יום הבהיר י' שבט, בהשתתפות עשרות אנשים נשים וטף.

במהלך ההתוועדות נשאו דברי חיזוק ועידוד ברוח היום שלוחי הרבי לשדרות הרב משה זאב פיזם ואחיו הרב חננאל יהושע. סיפורים על הרבי ופועלו ובשורת הגאולה נשמעו מפי הרב אברהם דונין משלוחי הרבי לתענך המזרחי.

הרב מנחם דן תלמידו של הרב יצחק קוגן ממוסקבה הגיע בימים אלה לשליחות בשדרות והוא ינהיג את קהילת יוצאי קווקז בשדרות המונה מאות משפחות. הרב דן עודד את הקהל והביע התפעלותו מהחוזק ומהאמונה הפשוטה המאפיינת את תושבי שדרות, גיבורי התקופה.

במהלך ההתוועדות ציינו בשמחה את השנה השמינית לפתיחת בית כנסת חב"ד בשדרות אשר נוסד בשבת קודש י' שבט תשס"א.

העיתונאי ואיש החינוך מר אלכסנדר רימן חבר קהילת חב"ד בשדרות סיפר לקהל המשתתפים את סדר ההשתלשלות של הקמת בית הכנסת והדגיש בדבריו את העובדה שבתקופות החמות והקשות ביותר כאשר בתי הכנסת בשדרות היו סגורים מאימת הקאסמים, היה בית כנסת חב"ד בשדרות הומה קהל אשר ידעו כי בחב"ד תמיד פתוח. ובדאי שיהי' מנין.

מר רימן שיבח את שלוחי הרבי בשדרות המפגינים כל העת חוזק וביטחון בה' ומראים דוגמא אישית בהישארותם בעיר יחד עם בני משפחתם ובהשתדלותם הבלתי נלאית להביא עידוד ונוחם לתושבי שדרות.

ההתוועדות הסתיימה לפנות בוקר מתוך אמונה וביטחון כי עוד רגע קט משיח בא ויחד עמו הגאולה האמיתית והשלימה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.