מערכת COL | יום י' שבט ה׳תשס״ט 04.02.2009

תל אביב: נשי חב"ד התוועדו עם הרב גופין מקונטיקט

מאות נשים החברות בארגון נשי קהילת חב"ד תל אביב בראשותה של הרבנית הינדה גערליצקי, אירחו את השליח הרב יוסף יצחק גופין שליח הרבי לקונטיקט בהתוועדות לרגל י' שבט ♦ הרב גופין שהגיע לסבב התוועדויות בארה"ק, השתתף אמש בהתוועדות מיוחדת של נשי קהילת חב"ד, ובמהלכה סיפר הרב גופין על הרגעים בהם זכה לשוחח עם הרבי ולקבל הוראות מיוחדות בשליחות בה הוא פועל  לסיפור המלא
תל אביב: נשי חב

מאות נשים החברות בארגון נשי קהילת חב"ד תל אביב בראשותה של הרבנית הינדה גערליצקי, אירחו את השליח הרב יוסף יצחק גופין שליח הרבי לקונטיקט בהתוועדות לרגל י' שבט.

הרב גופין שהגיע לסבב התוועדויות בארה"ק, השתתף אמש בהתוועדות מיוחדת של נשי קהילת חב"ד בעיר תל אביב שהתקיימה בבית הכנסת "גאולת ישראל – חב"ד" במרכז העיר, ובמהלכה סיפר הרב גופין על הרגעים בהם זכה לשוחח עם הרבי ולקבל הוראות מיוחדות בשליחות בה הוא פועל.

אחד המסרים המעניינים עליהם סיפר, היה כשקיבל את ההוראה לצאת לשליחות על אף שאינו יליד ארה"ב ואינו דובר את שפת המקום, המסר שקיבל היה שהצלחה בשליחות נובעת מהרצון של השליח להצליח גם אם ישנם מניעות ועיכובים הרי שהמטרה היא להתגבר עליהם בכוח הרצון.

במהלך ההתוועדות דיווחה הרבנית גערליצקי על ההערכות לקראת הכנס המרכזי של נשי חב"ד ת"א לרגל כ"ב שבט שיתקיים בבית החייל בתל אביב ביום שני כ"ב שבט הבעל"ט.    

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.