מערכת COL | יום ט' שבט ה׳תשס״ט 03.02.2009

ynet: בחב"ד חגגו את הכתרת הנשיא ● וידאו

"אלפי התלמידים - "תמימים", בלשון חב"ד - התכנסו היום בהיכל למה שכבר זכה לכינוי "הפסטיגל החרדי". בתוכנית: הצגות, מופעים ומצגות פירוטכניקה בעלות תוכן יהודי, הגרלת כרטיסי טיסה לחצר החסידות בברוקלין וגם תפילה מרגשת של רבבת תינוקות של בית רבן לשחרורו של גלעד שליט וכמובן לביאת המשיח", כך ynet בכתבת וידאו המתפרסמת הערב באתר לצפייה בוידאו 
ynet: בחב

כל הילדים משננים לומדים, מרימים את הידיים גבוה לשמים: לרגל "יום הנשיאות" השתתפו הבוקר (יום ג') למעלה מעשרת אלפים תלמידי רשת בתי הספר היסודיים של חב"ד בכנס בהיכל נוקיה בתל-אביב. באירוע ציינו את יום פטירת הרבי השישי בשושלת חסידות חב"ד, האדמו"ר יוסף יצחק, ואת הכתרתו של האדמו"ר השביעי והאחרון בחסידות - הרב מליובאוויטש, מנחם מנדל שניאורסון.

אלפי התלמידים - "תמימים", בלשון חב"ד - התכנסו היום בהיכל למה שכבר זכה לכינוי "הפסטיגל החרדי". בתוכנית: הצגות, מופעים ומצגות פירוטכניקה בעלות תוכן יהודי, הגרלת כרטיסי טיסה לחצר החסידות בברוקלין וגם תפילה מרגשת של רבבת תינוקות של בית רבן לשחרורו של גלעד שליט וכמובן לביאת המשיח.

כל אחד מהילדים המשתתפים למד בעל-פה פרק משניות - עליו ייבחן בבית הספר - וזוהי "מתנתו" לרבי, לכבוד יום ההכתרה. רשת החינוך החב"דית, בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב, מפעילה כ-70 בתי ספר ברחבי הארץ השייכים לזרם הממלכתי-דתי, ובהם תלמידים חרדים, דתיים, מסורתיים וחילונים. ברשת הסבירו כי י' בשבט הוא יום בעל משמעות אדירה וחשובה עבור החסידים, ומטרת הכינוס היא לעורר אצל התלמידים ציפייה מיוחדת לקראתו.

לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה או על האופצייה הנוספת:

לא מצליחים לצפות?
לחצו כאן (להורדה)


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.