מערכת COL | יום ט' שבט ה׳תשס״ט 03.02.2009

סמינר התקשרות בירושלים

בית הארחה "בית וגן" בירושלים אירח בסוף השבוע את סמינר ארגון "התקשרות – חוויה יהודית רוחנית". מאות השתתפו בסמינר שנשא את הכותרת  "עכשיו הזמן להתחדש", והועבר על-ידי מיטב המרצים ♦ הרב ניר מנוסי נתן את ירית הפתיחה, כשפרס בפני הקהל את המושגים הבסיסיים במבנה הנפש ע"פ הקבלה וטיפטף טיפות ראשונות מהצפוי בהמשך  לסיפור המלא
סמינר התקשרות בירושלים

ישנם רגעים שפוגשים אנשים, כמה ביחד אפילו הרבה. ישנם רגעים שברגע אחד מרגישים טוב. ישנם רגעים שמרגישים בהם בבית. הכל רגוע, אנשים מרגישים נינוחים, באים ללמוד, לדבר, להיפתח, להקשיב. ישנם רגעים מיוחדים שאנשים מוכנים להשתנות בהם. להתפתח.

130 איש גדשו בסופ"ש האחרון את בית הארחה "בית וגן" בירושלים בסמינר של ארגון "התקשרות – חוויה יהודית רוחנית". צבעו אותו בצבעוניות המרהיבה של אנשים מכל הסוגים. אוירת הקדושה הירושלמית, הנוף המדהים, כולם התמכרו מיד ונכנסו לשלווה כובשת. הלב נפתח. ואנשים רוצים לשמוע, רוצים ללמוד, רוצים לגלות משהו אמיתי.
נושא הסמינר היה "עכשיו הזמן להתחדש", והמסר הועבר ע"י מיטב המרצים.

הרב ניר מנוסי נתן את ירית הפתיחה, כשפרס בפני הקהל את המושגים הבסיסיים במבנה הנפש ע"פ הקבלה וטיפטף טיפות ראשונות מהצפוי בהמשך.

לאחר ארוחת ערב השחקן תומר רטהוז ממלא את כל הפרצופים בחיוך רחב עם הצגתו "מעשה שהיה" סיפורים על הבעל שם טוב. החבר'ה לא רצו לעזוב. זה עשה את שלו, כולם כבר היו חברים.

בהמשך הערב התוועד עם הגברים הרב זלמן נוטיק ובמקביל חוו הנשים סדנא והתועדות עוצמתית עם נעמה מנוסי אשר נמשך עד השעות הקטנות של הלילה.

למחרת בבוקר, אחרי תפילה , התחלנו ללמוד. הרב עמי ברעם מנהל הארגון' העמיק על התוקף היהודי וסוד הבטחון לאור הדבר מלכות פרשת "בא" ולאחריו הפליגו המשתתפים באמצעות כח הציור "דמיון מודרך" עם אוהד טננבאום.

את המשא המרכזי של הבוקר העביר בסיגנונו המיוחד הרב יחזקאל סופר בנושא ביטחון ואמונה המשתתפים יצאו מהבוקר עם הרבה מחשבות חיוביות ורצון עז לחלוק אותן. במקביל לסמינר השתתפו הילדים בסמינר משל עצמם ומשולב בהופעתו של דוד החקיין בליווי המדריכות המסורות שרה מידנציק, רחלי קוט, ומוסי לבנוני

סמוך לשבת השתתפו הנשים בסדנת ריקוד שהועברה ע"י אביטל ברעם, הנשים הגיעו להדלקת נרות בהתרוממות רוח גדולה וכך קיבלנו את השבת בתפילה עוצמתית מלווה בניגונים וריקודים סוחפים.

בסעודות השבת התוועד הרב מנחם מענדל עמאר בצורה רהוטה ובסיגנונו החם והמיוחד המחיש למשתתפים את חשיבות השבת בה אנו נמצאים והכין את המשתתפים לקראת י בשבט. הרב מרדכי רוטנשטיין התגלה בכל עוצמתו, בשבת עצמה , כשנתן את המשא המרכזי וריתק את השומעים באבחנת הדקות בין טוב ורע כמפתח להובלת מציאות אמיתית, בזוגיות, במשפחה ועם עצמי. השיעור המשיך גם למחרת ביום השבת.

כמובן שהשבת הזו , עברה מהר מאוד, מהר מדי, וכבר מצאנו את עצמנו עושים הבדלה ולאחריה צפו המשתתפים בסרטון על הרבי ומיד כל אחד לדרכו, זה לתל אביב, זה לחיפה, זה לאשדוד. התגובות היו נפלאות, החיוכים גדולים והתודות רבות. ראינו שינוי, ראינו התפתחות, ראינו אנשים שרוצים לקחת את עצמם קדימה ואנחנו נשארו עם האמונה והתקווה, שנשמור על קשר ושיצאנו עם משהו אמיתי מהסמינר שבעזרתו נוכל לעשות את חיינו קצת יותר טובים ולקרב בצעד נוסף את הגאולה האמיתית והשלימה.

המשתתפים הודו לצוות הניהול של הסמינר על ההשקעה והמסירות
חני ומנחם ליפשיץ, ניר ונירית להב, גליה שטארק,

הסמינר הבא של הארגון יתקיים אי"ה ב ב'-ד' בניסן שבת פרשת "תרומה" בבית וגן בירושלים, הארגון קורא לכל אנ"ש לשלוח את מקורביהם לסמינרים ,שלשה ימים חסידיים פועלים ומשפיעים רבות .

לפרטים באתר הארגון www.hitkashroot.com
077-2171770
0576-795770

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.