מערכת COL | יום ח' שבט ה׳תשס״ט 02.02.2009

כינוס ילדי ה'רשת': מחזמר מרשים של "מעמד הקהל"

ביום שלישי הקרוב ערב יום הבהיר י' בשבט יתכנסו רבבת תלמידי "רשת אהלי יוסף יצחק" ותלמידי התת"ים לכינוס "הקהל" גדול ומפואר שיערך בהיכל נוקיה שביד אליהו בתל אביב המאורגן ע"י "רשת אוהלי יוסף יצחק" בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב ובסיוע ה"מרכז חינוכי חסידותי" בראשות הרב נפתלי הכהן רוט ♦ ל-COL נמסר כי במרכזו של הכינוס יצפו התלמידים במחזמר מרשים, וקבוצת תלמידים תמחיש את מעמד 'הקהל' בימים ההם בזמן הזה כשעל הבמה יטלו חלק בהופעה המיוחדת למעלה מ 300 תלמידים  לסיפור המלא
כינוס ילדי ה'רשת': מחזמר מרשים של
ביום שלישי הקרוב ערב יום הבהיר י' בשבט יום קבלת הנשיאות יתכנסו רבבת תלמידי "רשת אהלי יוסף יצחק" ותלמידי התת"ים לכינוס "הקהל" גדול ומפואר שיערך בהיכל נוקיה שביד אליהו בתל אביב המאורגן ע"י "רשת אוהלי יוסף יצחק" בראשות הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב ובסיוע ה"מרכז חינוכי חסידותי" בראשות הרב נפתלי הכהן רוט.

30 ימי הכנה:

לכינוס הגדול והמיוחד קדמו 30 ימי הכנה בהם עסקו התלמידים עם המחנכים בלימוד מתוך חוברת מיוחדת הנושאת את השם "המתנה שלי לרבי" ובה פרקי הכנה במצוות הקהל מתוך משנתו של הרבי ובמגוון מקורות על תולדותיהם של כ"ק אדמו"ר אדמור הריי"ץ והרבי נשיא דורנו ועל תורתם מעשיהם ועבודתם בקודש.

דריכות וכוננות:

כל מי שמבקר בימים אלו במוסדות החינוך לא יכול שלא להתפעל מהאווירה המיוחדת, מהדריכות והכוננות המלוות את הילדים לקראת המעמד הגדול. כולם יעלו ויבואו להשתתף בחגיגה הגדולה של כינוס הקהל הגדול והמפואר.

מראות סגולה לעיני הצופים:

כאשר רבבת ילדים ילדי החמד ימלאו את האולם הגדול שלך יד אליהו יתגלו לעיני הצופים מראות סגולה, אירוע ראשון מסוגו בתולדותיהם של ילדי תשב"ר.

צוות מיוחד מטעם רשת אוהלי יוסף יצחק והמרכז חינוכי חסידותי של צעירי אגודת חב"ד שקד שבועות ארוכים על הכנת תוכנית מגוונת עשירה וחוויתית תוך שאיפה לניצול מכסימלי של הזמן להבאת תוכן ומסר חינוכי חסידי ללבם הטהור של התלמידים, כשעל ארגון והפקת האירוע והתוכנית מנצחים הרב נועם רוט והרב מנחם מענדל כהן מנהל ת"ת אוהלי מנחם" בביתר עילית, את פני הבאים לכינוס יקדמו אומנים צעירים מקרב תלמידי המוסדות שינעימו את הכניסה בנגינה בכינור בזמר ובשיר, כאשר ברקע על מסכי הוידאו יוצגו מצגות בנושא מצות הקהל מעשה ידי אמן פרי יצירתו של הרב אברהם פרלשטיין, בהינתן האות יתיצב ילד נציג התלמידים ויתן את נאום הפתיחה מתאים למעמד המיוחד של ,הקהל את הטף" כאשר בסיום דברי הפתיחה הוא מזמין את מקהלת חב"ד רחובות לומר את פרקו של הרבי במנגינה רווית צימאון.

מחזמר בהשתתפות 300 תלמידים:

במרכזו של הכינוס יצפו התלמידים במחזמר מרשים ע"י שחקנים מיוחדים וקבוצת תלמידים שימחישו בפני התלמידים את מעמד הקהל בימים ההם בזמן הזה כשעל הבמה יטלו חלק בהופעה המיוחדת למעלה מ 300 תלמידים .

המתנה שלי לרבי למעלה מ 10.000 כינוסי הקהל:

סאת שמחתם של משתתפי הכינוס מחנכים ותלמידים תתמלא בהגיע רגע השיא של הכינוס בו יוכרז על המתנה של כל הילדים לרבי עליה טרחו ועמלו הילדים במשך ימי ההכנה להכנת תוכנית של "כינוסי הקהל". המסתכם בהחלטתם הטובה לקיים יחדיו 10.000 כינוסי הקהל עד י"א ניסן יום הולדת הרבי נשיא דרנו.

4 כרטיסי טיסה לרבי:

רגעי מתח ושיא יורגשו במהלך הכינוס, עת יעלו אל מרכז הבמה את ארבעת הקלפיות שמתוכם יגרילו 4 נציגים של הקהל שיזכו בכרטיס טיסה לביקור בבית חיינו שילווה בתוכנית מיוחדת למשך שהות הזוכים אצל הרבי.

שעתיים של חוויה חסידית בילתי נשכחת:

הצצה בלוח הזמנים של התכנית מעוררת התפעלות של הענקת חויה חסידית מיוחדת כמיטב נסיונם העשיר של המארגנים שעתיים של ניצול כל דקה בהבאת מסרים חינוכיים וחסידיים שבודאי ישארו חקוקים בזכרונם של הילדים שנים רבות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.