מערכת COL | יום ה' שבט ה׳תשס״ט 30.01.2009

ירושלים: הנצחת דלתות שוטנשטיין במכון "מעיינות"

ירושלים ידועה כ"שערי שמיים" וממש בטבורה של עיר זו פתוחים תמיד שערי מכון מעיינות לאלפי סטודנטים המתדפקים על שערי החכמה שבישיבה להתפלל, ללמוד ולשתות בצמא ממעמקי מעיינות חכמת החסידות. לאחרונה הונצחו שערי בית המדרש לבקשתם ובתרומתם הנדיבה של דיויד ואדה שוטנשטיין מקולמבוס, אוהיו. לזיכרון חרוט על שם זקניהם ליאון וגי'ן שוטנשטיין, מאיר אבנר לוי, מרדכי ורבקה סירוטה, וצבי הירש וחנה נכה זובין לסיפור המלא
ירושלים: הנצחת דלתות שוטנשטיין במכון
ירושלים ידועה כ"שערי שמיים" וממש בטבורה של עיר זו פתוחים תמיד שערי מכון מעיינות לאלפי סטודנטים המתדפקים על שערי החכמה שבישיבה להתפלל, ללמוד ולשתות בצמא ממעמקי מעיינות חכמת החסידות.

לאחרונה הונצחו שערי בית המדרש לבקשתם ובתרומתם הנדיבה של דיויד ואדה שוטנשטיין מקולמבוס, אוהיו. לזיכרון חרוט על שם זקניהם ליאון וגי'ן שוטנשטיין, מאיר אבנר לוי, מרדכי ורבקה סירוטה, וצבי הירש וחנה נכה זובין.

באירוע מיוחד שנערך במכון מעיינות נאם יו"ר הרב שלמה גסטטנר והעלה על נס את הזכות הגדולה על על הנצחה מיוחדת זו במקום בו מאות סטודנטים מידי שנה מוסרים את נפשם במסירות נפש ללימוד חסידות ומניחים חיי שעה בארצות מולדתם בנכר.

הנדיב הנכבד דיויד שוטנשטיין הודה למנהלי ורבני הישיבה על הזכות הגדולה שנפלה בחלקו להיות שותף וחלק ממשפחת "מעיינות" אנקודה מעניינת העביר דיויד למשתתפים על שהוא מצפה מעצמו שבעתיד יקח מעט זמן מעסקיו וללמוד חסידות "פול טיים" במעיינות.

ד"ר דניאל ווינטש שלאחרונה הצטרף לכולל מעיינות נתן השקפה מהיבט הראיה של על גיסו ליאו שוטנשטיין על האהבה הרבה שלו לארץ ישראל וללומדי התורה והחסידות.
חתם את האירוע הרב כתריאל שם טוב בקריאה נרגשת לחברים נוספים בקהילה העולמית לפעול כפי שפעלו דיויד ואדה שוטנשטיין שעשו מנתינת הצדקה עיקר חייהם ומשקיעם את מרצם וממונם להצלחת מוסדותיו של הרבי


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.