מערכת COL | יום ה' שבט ה׳תשס״ט 30.01.2009

בית המשפט: הילד "החטוף" לא יועבר לארה"ב לאביו הגוי

בית המשפט לענייני משפחה קיבל אתמול את בקשת האם, המיוצגת ע"י עו"ד נחמה ציבין וביטל את פסק הדין אשר בגללו היא נעצרה והילד הושם במשמורת אצל משפחת שליח חב"ד בצפון הארץ ♦ הילד אשר אמור היה, לפי פסק הדין, לצאת השבוע עם אביו האמריקאי/סיני לארה"ב, הושב היום לידי האם ♦ אבל בכך לא נסתיימה הפרשה. עתה מתחילה "מלחמת דת", בה יכריע בית המשפט, לאחר שלאם תינתן הזדמנות להביא בפניו את טענותיה נגד העברת הילד לאביו הגוי  לסיפור המלא בית המשפט: "טובת הקטין - שהייה בבית שליח חב"ד"הילד החטוף נשלח למשמורת בבית שליח חב"ד
בית המשפט: הילד

בית המשפט לענייני משפחה קיבל אתמול את בקשת האם, המיוצגת ע"י עו"ד נחמה ציבין וביטל את פסק הדין אשר בגללו היא נעצרה והילד הושם במשמורת אצל משפחת שליח חב"ד בצפון הארץ.

הילד אשר אמור היה, לפי פסק הדין, לצאת השבוע עם אביו האמריקאי/סיני לארה"ב, הושב היום לידי האם. זאת לאחר שעו"ד ציבין הגישה בקשה לביטול פסק הדין ושכנעה את בית המשפט לבטל את  פסק הדין המחייב את האם להעביר את הילד לאביו הגוי.

אבל בכך לא נסתיימה הפרשה. עתה מתחילה "מלחמת דת", בה יכריע בית המשפט, לאחר שלאם תינתן הזדמנות להביא בפניו את טענותיה נגד העברת הילד לאביו הגוי. כפי שדיווחו בהרחבה, בשבוע שעבר, כלי התקשורת בארץ ובארה"ב, האם אשר שוהה בארץ עם הילד כבר שלוש שנים, נעצרה בשבוע שעבר, במהלך ביקורת שגרתית של רישיונות רכב.

ילדה נלקח ממנה והושם עפ"י החלטת בית המשפט במשמורת אצל משפחת שליח חב"ד, אשר נמצאה מהימנה ומתאימה להחזיק בילד. האם עזבה את ארה"ב עם הילד, לטענתה, בשל אלימות קשה ביותר מצד אבי הילד, שאיננו בעלה.  

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.