מערכת COL | יום ד' שבט ה׳תשס״ט 29.01.2009

"בשנת הקהל אף כיסא לא ישאר ריק"

מארגני עצרת "הקהל" הגדולה בישראל של ילדי "רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש" שתיערך ביום שלישי ט' שבט בהיכל 'יד אליהו' בתל-אביב מציינים את בקשתו והפצרתו של הרבי מליובאוויטש בשנת "הקהל" תשמ"ח: "כאן הזמן להכריז ולבקש ולהפציר בכל לשון של בקשה בנוגע לתוכן הענין ד"הקהל" ברוחניות – לפעול שכאו"א מישראל, "האנשים והנשים והטף", כולל גם קטני קטנים, יקהיל את כל פרטי העניינים שבו וכו', ומצפים להשתתפות שיא של תלמידים בכינוס. "בשנת הקהל אף כיסא לא ישאר ריק", אומרים במטה האירגון  לסיפור המלא
(ארכיון)

רבבת ילדים, תלמידי מוסדות החינוך היסודי של חב"ד בישראל, יתאחדו ביום רביעי ט' שבט, ערב היום הקדוש י' שבט - יום ההילולא של כ"ק אדמו"ר הריי"צ נ"ע, רבי יוסף-יצחק, ויום התחלת הנשיאות של הרבי מליובאוויטש לפני 58 שנה - לעצרת "הקהל" מרכזית בהיכל 'יד אליהו' בתל-אביב.

העצרת שיתפתח בשעה 11 בבוקר, מאורגנת על-ידי 'רשת אהלי יוסף-יצחק ליובאוויטש' בראשות הרב יוסף-יצחק אהרונוב, לאור קריאתו והוראתו של הרבי להנהלת ה'רשת' לכנס את ילדי צבאות-השם ביום קדוש זה. הילדים יאזינו לדברים על מהות היום ילמדו יחד את מאמר החסידות 'באתי לגני', יקראו פרקי תהילים, יאמרו את 12 הפסוקים, ויתחזקו ב'התקשרות' לרבי. הילדים יהנו ממופע פירוטכניקה מרהיב, ומקהלות הילדים של בתי הספר של חב"ד ינעימו את המעמד, במחרוזת שירים וניגונים חב"דיים.

המארגנים מציינים את בקשתו והפצרתו של הרבי מליובאוויטש בשנת "הקהל" תשמ"ח:  "כאן הזמן להכריז ולבקש ולהפציר בכל לשון של בקשה בנוגע לתוכן הענין ד"הקהל" ברוחניות – לפעול שכאו"א מישראל, "האנשים והנשים והטף", כולל גם קטני קטנים, יקהיל את כל פרטי העניינים שבו וכו', ומצפים להשתתפות שיא של תלמידים בכינוס. "בשנת הקהל אף כיסא לא ישאר ריק", אומרים במטה האירגון.

במהלך הכנס הגדול יוגרלו ארבעה כרטיסי טיסה לרבי בין המשתתפים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.