מערכת COL | יום ד' שבט ה׳תשס״ט 29.01.2009

סופשבוע במגזין COL: גיליון מוגדל ● לקריאה, להורדה

 פרויקט מיוחד: 59 שנה אחרי יו"ד שבט תש"י, ארבעה חסידים שתגוררו באותה תקופה במדינות שונות - משחזרים לראשונה את רגע קבלת הבשורה  הצצה נדירה: מבט מבפנים לחדר ה'יחידות' של אדמו"ר הריי"צ, מלווה בתמונות והסברים  האזרח, הרבי מליובאוויטש, הרב שלום-בער בוטמן פותח את האלבום עם התמונות האורגנליות מ"קבלת האזרחות"  נזכרים ונעשים: סיפורים בפרסום ראשון, תמונות נדירות  טור אורח: בני בגין כותב למגזין  אמריקה אינה שונה: יהודה צייטלין על רישיונות בליובאוויטש  דיווחים, כתבות ושאר המדורים במגזין  להורדת המגזיןבואו לדפדף (ולהוריד) את המגזין החדש של COL >>>
סופשבוע במגזין COL: גיליון מוגדל ● לקריאה, להורדה

כותרות המגזין
(המגזין יחולק היום בריכוזי חב"ד ברחבי הארץ)

אלה אזכרה
● פרויקט  מיוחד
59 שנה אחרי יו"ד תש"י, יום ההסתלקות של אדמו"ר הריי"צ נ"ע, ארבעה מזקני החסידים שהתגוררו באותה תקופה במדינות שונות – משחזרים השבוע, לראשונה, את רגע קבלת הבשורה.

הרב אלימלך לבנהרץ התגורר בעיירת טשרנוביל וקיבל את הודעה הפטירה רק חודשיים אחרי:
"בדיוק שיחקתי עם אחי הצעיר, משה, כשלפתע נכנס אחי יעקב. היה לו פנים עצובות מאוד. הוא סגר את האור בחדר והדליק נרות. 'לא שמח לי', הוא אמר ולא הסכים להסביר"...

הרב זושא פויזנר התגורר בארה"ב וראה את הבשורה במו עיניו, כשעלה לקומה השניה ב-770: "ראיתי בחור עומד בכניסה של החדר כשהוא מחזיק בידיו תהילים. הלכתי עוד כמה צעדים וראיתי את הרבי מכוסה בטלית. בצד החדר, עמדה הרבנית נחמה-דינה והסתכלה בחלון".

הרב אלעזר ליפש למד בישיבת 'אחי-תמימים' בתל-אביב וקיבל את הבשורה למחרת ההסתלקות: "באמצע השיעור, אחד הבחורים נכנס וניגש לר' שלמה-חיים קסלמן ע"ה. הוא לחש באוזנו את הבשורה המרה. ר' שלמה-חיים נהיה חיוור. הוא קם מכיסאו ויצא. מיד הבנו שקרה משהו".

הרב שלום-בער בוטמן למד בישיבה בברנווא והתבשר על ההסתלקות בעיצומו של השיעור: "הבשורה הגיעה לישיבה באמצעות מברק שנשלח מארה"ב. בין הבחורים דיברו שמישהו צריך להעביר את המברק לר' ניסן נמינוב ע"ה. בסופו של דבר הוחלט שאני יעביר לו את המכתב".

 השחזור המלא - במגזין

בקודש פנימה ● הצצה נדירה
לרגל יום ההילולא של כ"ק אדמו"ר הריי"צ נ"ע, מתכבד מגזין COL להגיש פרויקט מיוחד: הצצה נדירה לחדר ה'יחידות' של אדמו"ר הריי"צ נ"ע, השוכן בקומה השנייה ב-770 בניו-יורק.

האזרח, הרבי מליובאוויטש
● מיוחד
הרב שלום-בער בוטמן מתל-אביב, פתח בפנינו השבוע את האלבום השמור הנמצא בביתו, בו נמצאים התמונות האורגנליות מ"קבלת האזרחות" של אדמו"ר הריי"צ נ"ע "המוכר בסטודיו נקב בסכום של חמשה-עשר דולר שבשביל בחור-ישיבה זה היה הרבה כסף. אבל לא עזר לי שום ויכוח ושילמתי את הסכום", שחזר השבוע הרב בוטמן.

נזכרים ונעשים ● פרסום ראשון
במשך מספר שנים, ר' יעקב קם מלקט סיפורים ושביבים מזקני החסידים ברחבי העולם על אדמו"ר הריי"צ נ"ע והרבי (מהשנים הראשונות שלאחר קבלת הנשיאות) כעת הוא מגיש 10 סיפורים בפרסום ראשון, לרגל יום הבהיר יו"ד שבט  - מלווים בתמונות נדירות של הריי"צ.

ברית, יוסף-יצחק ● תיעוד
מסביב לשעון, פועל ארגון "ברית יוסף-יצחק" שהוקם על-שם אדמו"ר הריי"צ לרגל יום ההילולא, ליקטנו 12 סיפורים, מסביב למעגל השנה, על פעולות הארגון המנוהל על-ידי הרב ירון עמית הניאו-נאצי שנימול, האסיר שסגר מעגל, האב שנימול עם ילדיו והחייל שניצל מלבנון והחליט לקיים ברית.

 הממשלה מנותקת ● בני בגין בטור אורח
מועמד הליכוד בני בגין במאמר מיוחד למגזין, תוקף את ממשלת קדימה-עבודה.

 מי נתן לך רישיון? ● אמריקה אינה שונה
בטורו השבועי "אמריקה אינה שונה", יהודה צייטלין מספר מדוע עשה רישיון.

http://www.col.org.il/bitzik/pub/col_pub/show_pub_03.html
לקריאת (ולהורדת) מגזין COL - לחצו כאן

● ● ●

שליח, מוציא-לאור עיתון, עלון, קטלוג? חברת
 Dmag – המגזין הדיגיטלי הטוב ברשת - יוצאת במבצע מיוחד לשלוחים! לחץ כאן ליצירת קשר

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.