מערכת COL | יום ד' שבט ה׳תשס״ט 29.01.2009

"באתי לגני" - כהכנה לי' שבט

לקראת שבת קדש פרשת בא בשנת תש"י מסר האדמו"ר הריי"צ נ"ע הוראה ללמוד ברבים את המאמר "באתי לגני אחותי כלה", ובמקביל מסר להדפסה עוד מספר מאמרים (המהוים "המשך אחד" הכוללים יחדיו 20 פרקים ♦ מאז ראה הרבי את המאמר "באתי לגני" כמאמר מיוחד, שהלימוד בו חובה לחיזוק ההתקשרות אל הרבי ואל תורת החסידות ♦ זכה הרב יקותיאל גרין, לשלב במסגרת ספרי "חסידות לעם" שהוציא לאור, גם את הספר "באתי לגני המבואר" - ובו, לצד המאמר המנוקד, מופיע באור רחב הכולל תמצית מבאורי הרבי, שנאמרו במשך ארבעים שנה  אודות תוכנו של המאמר
לקראת שבת קדש פרשת בא בשנת תש"י מסר האדמו"ר הריי"צ נ"ע הוראה ללמוד ברבים את המאמר "באתי לגני אחותי כלה", ובמקביל מסר להדפסה עוד מספר מאמרים (המהוים "המשך אחד" הכוללים יחדיו 20 פרקים). באותה השבת בשעה 8 בבקר הסתלק האדמו"ר הריי"צ.

מאז ראה הרבי את המאמר "באתי לגני" כמאמר מיוחד, שהלימוד בו חובה לחיזוק ההתקשרות אל הרבי ואל תורת החסידות. בשני מחזורים בני עשרים שנה כל אחד, הסביר הרבי כל שנה ביו"ד שבט, פרק מתוך המשך זה, ובכך הפך את המאמר "באתי לגני" תש"י כאחד המאמרים הבסיסיים בתורת חב"ד.

זכה הרב יקותיאל גרין, לשלב במסגרת ספרי "חסידות לעם" שהוציא לאור, גם את הספר "באתי לגני המבואר" - ובו, לצד המאמר המנוקד, מופיע באור רחב הכולל תמצית מבאורי הרבי, שנאמרו במשך ארבעים שנה, וכן הגדרת מושגים בסיסיים שיש בהם להקל על הלומד ולאפשר גם לציבור הרחב להתבשם מהמאמר ומתורת חב"ד.

להשיג בקה"ת: 03-9606018. 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.