מערכת COL | יום כ"ט טבת ה׳תשס״ט 25.01.2009

מרקש, מרוקו: התוועדות כ"ד טבת

כ"ד טבת חולל מהפך בתפיסת העולם של מקורבי בית חב"ד מרקש, מרוקו. אם עד עתה, נחוגו ההתוועדויות החסידיות בארגון בית חב"ד ומימונו, כאשר הקהל מצטרף להתוועדות ושאלה על פניו "לשמחה זו מה עושה?" - הרי שלהתוועדות זו, התגייסה הקהילה כולה להכין מאכלים ומטעמים. ההתוועדות, אליה הוזמנו גם הנשים נמשכה עד שעה מאוחרת, בה שמעו הנוכחים על גדלותו, צדקותו וקדושתו של אדמו"ר הזקן, ובמהלכה למדו המתוועדים את ניגונו של אדמו"ר הזקן "קול דודי", שנוגן בהתעוררות רבה  לסיפור המלא
מרקש, מרוקו: התוועדות כ
כ"ד טבת חולל מהפך בתפיסת העולם של מקורבי בית חב"ד מרקש, מרוקו.
 
אם עד עתה, נחוגו ההתוועדויות החסידיות בארגון בית חב"ד ומימונו, כאשר הקהל מצטרף להתוועדות ושאלה על פניו "לשמחה זו מה עושה?" - הרי שלהתוועדות זו, התגייסה הקהילה כולה להכין מאכלים ומטעמים לכבודו של הגאון האלוקי, בעל התניא והשולחן ערוך, רבי שניאור זלמן מליאדי, מתוך תחושה של זכות נפלאה.
 
ההתוועדות, אליה הוזמנו גם הנשים, איתן התוועדה השליחה, הגב' חני ערד, נמשכה עד שעה מאוחרת, בה שמעו הנוכחים על גדלותו, צדקותו וקדושתו של אדמו"ר הזקן, ובמהלכה למדו המתוועדים את ניגונו של אדמו"ר הזקן "קול דודי", שנוגן בהתעוררות רבה.
 
גולת הכותרת של ההתוועדות, הייתה הסיפור אותו מספר הרבי, "בכי של ילד יהודי חייב להישמע". השליח, הרב מענדי ערד, פרט את הסיפור לפרטים בהתאם למצב הרווח במרקש, והציב מטרה - לבית חב"ד ולקהילה, "לדאוג שלא יהיה אפילו ילד יהודי אחד, שיבכה, היום או בעתיד, בשל חסך בחינוך יהודי כשר"!
 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.