מערכת COL | יום כ"ה טבת ה׳תשס״ט 21.01.2009

משפחה אחת. חופה, בת מצווה, ושם לבת באותו שבוע

בשבוע אחד ערכו זוג הורים בטורונטו שבקנדה חופה, בת מצווה לבת ונתנו לה שם. חודש ימים קודם לכן אף ערכו הזוג בר מצווה לבניהם הגדולים יותר שהשתתפו בשמחה ♦ "מקרים מהסוג הזה לא חסרים בעולם לצערינו, ואנחנו כאן בשליחות הרבי בדיוק בשביל הדברים האלה, להראות לעוד יהודי את הדרך ולקרבו לתורה," אמר הרב זלצמן והוסיף "אומנם זה תהליך ארוך עד שמגיעים ליום חג כמו היום אבל הנה התוצאה לפנינו, חופה בת מצווה ושם לבת באותו שבוע"  לסיפור המלא
משפחה אחת. חופה, בת מצווה, ושם לבת באותו שבוע
צילום: בנצי קטן - COL
בשבוע אחד ערכו זוג הורים בטורונטו שבקנדה חופה, בת מצווה לבת ונתנו לה שם. חודש ימים קודם לכן אף ערכו הזוג בר מצווה לבניהם הגדולים יותר שהשתתפו בשמחה.

ביום שני בבוקר לא היה איש שיכל לעצור את ההתרגשות בבית הכנסת של שליח חב"ד לדוברי רוסית בטורונטו הרב יוסף יצחק זלצמן, בקריאת התורה עלה אבי הילדה (שחגגה בת מצווה באותו יום) והעניק לה שם יהודי, שיינה'.

שבוע קודם לכן נערכה חופת ההורים כדת משה וישראל על ידי הרב זלצמן שקירב את המשפחה בחודשים האחרונים "מקרים מהסוג הזה לא חסרים בעולם לצערינו, ואנחנו כאן בשליחות הרבי' בדיוק בשביל הדברים האלה, להראות לעוד יהודי את הדרך ולקרבו לתורה," אמר הרב זלצמן והוסיף "אומנם זה תהליך ארוך עד שמגיעים ליום חג כמו היום אבל הנה התוצאה לפנינו, חופה בת מצווה ושם לבת באותו שבוע".

כלת הבת מצווה שיינה' הזכירה במהלך הבת מצווה את גזירת פרעה ''כל הבן הילוד היאורה תשליכון וכל הבת תחיון'' והסיפו המפרשים בכדי שתהפוך למצריה, "דווקא היום אני מקבלת שם יהודי על שם סבתי וגאה לשאת אותו".

לאחר תפילת השחרית ערכו בבית הכנסת סעודת מצווה בנוכחות קהל המשתתפים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.