מערכת COL | יום כ"ה טבת ה׳תשס״ט 21.01.2009

מיזם חדש: שיעורי התורה עולים לרשת האינטרנט

צעירי חב"ד השיקו במהלך וועידת השלוחים השנתית של צעירי-חב"ד שננעלה היום במלון "ניר עציון" מיזם חדשני במסגרתו יעלו כל שיעורי התורה והפעילויות של 230 סניפי בתי חב"ד בישראל לרשת האינטרנט ♦ המיזם יפעל באתר האינטנרט המרכזי של צעירי-חב"ד המנוהל על ידי הרב יוסף יצחק לבנהרץ והוא יופעל על ידי הת' שניאור אוריאן שנרתם למשימה וינהל את הפרסום באינטרנט של השיעורים והאירועים העונתיים ♦ "רבים משתוקקים להשתתף בגופם בשיעורים הקבועים של בתי חב"ד, וכל שנותר הוא לפרסם לציבור את הרשימה", אומר הרב לבנהרץ  לסיפור המלא
מיזם חדש: שיעורי התורה עולים לרשת האינטרנט
שרון גושן

צעירי חב"ד השיקו במהלך וועידת השלוחים השנתית של צעירי-חב"ד שננעלה היום במלון "ניר עציון" מיזם חדשני במסגרתו יעלו כל שיעורי התורה והפעילויות של 230 סניפי בתי חב"ד בישראל לרשת האינטרנט.

המיזם יפעל באתר האינטנרט המרכזי של צעירי-חב"ד המנוהל על ידי הרב יוסף יצחק לבנהרץ סמנכ"ל צעירי-חב"ד, והוא יופעל על ידי הת' שניאור אוריאן שנרתם למשימה וינהל את הפרסום באינטרנט של השיעורים והאירועים העונתיים.

הרב לבנהרץ סיפר כי "מספר המבקרים באתר האינטרנט של צא"ח עומד על 30,000-75,000 מבקרים בשבוע, רובם מתוך הציבור הרחב, אנשי הוראה, סטודנטים ותלמידים צעירים. כל אחד מעיין בממוצע ב- 12 דפים באתר. נתון מעניין נוסף הוא כי מספר המבקרים הגדול ביותר נרשם בתקופת חגי ישראל".

אין זה סוד שהצימאון לשיעורי יהדות הולך וגובר. באתר האינטרנט של צעירי-חב"ד  ניתן למצוא מידע עצום בכל מקצועות התורה, היהדות והחסידות. "אין ספק כי רבים משתוקקים להשתתף בגופם בשיעורים הקבועים של בתי חב"ד ובאירועים העונתיים. כל שנותר הוא לפרסם לציבור את הרשימה",  אומר הרב לבנהרץ.

למידע המתפרסם באתר צעירי-חב"ד יש יתרון עצום בכך שהוא מרכז את המידע הארצי וניתן לאתר בו שיעורים ואירועים לפי עיר. חשוב מאד שהשירותים, השיעורים והאירועים של כל סניף יופיעו ברשימה הארצית, שבה מבקרים רבבות אנשים בכל שבוע.

ל-COL נמסר כי כל בית חב"ד יכול לפרסם באתר שלו בתוך אתר צעירי-חב"ד: פרטים על בית חב"ד וסקירה קצרה על פעילותו, תמונה מרכזית; תמונה של השליח ורשימת אנשי הצוות + תמונה של כל אחד, תוך ציון תפקיד, זמני קבלת קהל ופרטי קשר; רשימת שיעורים, לפי נושאים, ימים וקהל יעד; זמני תפילה ואירועים עונתיים; רשימת מפעלים ושירותים שבית חב"ד מעניק לציבור, עם אפשרות ביצוע הזמנה שנשלחת ישירות לאימייל של בית חב"ד, ועוד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.