מערכת COL | יום כ"ג טבת ה׳תשס״ט 19.01.2009

כינוס 'הקהל' אזורי לאנ"ש בחדרה וסביבתה

כינוס 'הקהל' בבית חב"ד חדרה שבו השתתפו אנ"ש והשלוחים מחדרה וסביבתה ♦ רבים מאנ"ש והשלוחים ברדיוס המקיף את בית חב"ד חדרה, השתתפו אמש (ראשון) בכינוס 'הקהל' אשר בו דנו אודות תיגבור הרישום לתלמוד-תורה חב"ד בחדרה  לסיפור המלא
כינוס 'הקהל' אזורי לאנ

כינוס 'הקהל' בבית חב"ד חדרה שבו השתתפו אנ"ש והשלוחים מחדרה וסביבתה.
רבים מאנ"ש והשלוחים ברדיוס המקיף את בית חב"ד חדרה, השתתפו אמש (ראשון) בכינוס 'הקהל' אשר בו דנו אודות תיגבור הרישום לתלמוד-תורה חב"ד בחדרה.

בפתיחת האירוע הקריא הרב קלונימוס קופצ'יק יו"ר בית חב"ד את פרק התהילים של הרבי לזכות החיילים ותושבי הדרום ולזכות שלימות הארץ.

הרב משה דב הלוי ברוד מנהל התלמוד תורה, חזר על שיחה של הרבי ובה הדגיש את החשיבות שבמתן חינוך חסידי-תורני, בלי לחשוב על 'תכלית' כלכלית. בהתאם לשיחות הקדוש הוא הבהיר שעל ידי שנראה את הדרך לאחרים, הקב"ה יכוון את דרכינו ויסייע לנו בחינוך ילדינו-אנו.

מנהל בית-חב"ד בחדרה, הרב יוחנן בוטמן שיתף את הקהל בקשיי הקמת התלמוד תורה, והבהיר שבשלוש שנות ה'חזקה' מעת הקמת התלמוד תורה, קבע המוסד יתד והוא ימשיך בע"ה ויגדל ויעמיד תלמידים לתפארת.

הרב חיים-שלמה דיסקין מנהל בית-חב"ד בקרית-אתא, דיבר בהרחבה על חשיבות החינוך החב"די לילדי אנ"ש, ועל-כך שחינוך הילדים במוסדות חב"ד מבטיח עתיד להתפתחות קהילת אנ"ש.

כל שליח משקיע רבות במבצעים רבים וחיוניים - אמר הרב דיסקין - אולם העמדת חינוך חסידי על רמה, בוודאי יעניק לא רק נחת לשליח שהקים אותו, אלא גם יקים בפועל שלוחים רבים אשר כל אחד מהם יהיה "טופח על מנת להפיח".

מנהל בית חב"ד אור-עקיבא – קיסריה, הרב אליעזר שמולביץ חידד את הנושא של "הצלחה בכמות תעזור להצלחה באיכות". הוא הבהיר שעל מנת להתבסס כלכלית לטווח ארוך ולקבל תקנים ואישורים, חייב התלמוד תורה להוסיף מספר ניכר של תלמידים.

הכינוס נחתם בחלוקת דפי נתונים על התלמוד תורה, במטרה שישמשו ככלי עזר לשכנע הורים לרשום את ילדיהם לחינוך המעולה הניתן במקום. למשתתפים חולקו גם דפים המיועדים למלאם בשמות תלמידים פוטנציאליים. אין ספק שהכינוס תרם הרבה לרצון ולמוטיבציה של הנאספים לתרום מזמנם, מרצם וכישוריהם לרישום מוגבר לקראת השנה הקרובה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.