מערכת COL | יום כ"ב טבת ה׳תשס״ט 18.01.2009

החב"דניקים מנס ציונה שבתו יחדיו בניר עציון

משפחות תלמידי מוסדות החינוך של חב"ד נס ציונה שבתו יחד בשבת האחרונה (שמות) בתוכנית של "שבת עם חב"ד" במלון "ניר עציון" שלמרגלות הר הכרמל ♦ אורחי השבת היו: הרב דוד אבא זלמנוב שדיבר על הביטחון בה', הריקוד והשמחה, הרב שגיא הר שפר. את השבת אירגנה הגב' חיה זלמנוב מנהלת בית ספר חב"ד בנס ציונה  לסיפור המלא
החב

כבר משעות הצהריים המוקדמות מילאו את מלון "ניר עציון" משפחות מנס ציונה, חלקם משפחות של תלמידות מוסדות החינוך של חב"ד נס ציונה וחלקם מקהילת חב"ד בנס ציונה.

בריכה מחוממת לנשים וגברים בשעות נפרדות חיכתה לאלו שהקדימו לבוא והופעלה עד השעה 3 וחצי, לאחר מכן היתה ההתארגנות בחדרים לקראת השבת.

בשעת הדלקת הנרות התאספו הנשים בלובי המלון להדלקת נרות שבת קודש והגברים הלכו להתפלל מנחה וערבית של שבת בבית הכנסת הממוקם בבית המלון. מיד לאחר הדלקת הנרות הלכו הנשים לשמוע הרצאה מפי הגב' אילנה נוי, שחקנית ומרצה שהיא גם מורה בבית הספר חב"ד בנות בנס ציונה שהגיעה במיוחד לשבת זו כדי להרצות לנשים.

גם הילדים לא נשכחו כלל, ופעילות מיוחדת של 12 הפסוקים, סיפור ומשחקים  שהפעילה ימית אלטרס חיכתה לילדים במשחקייה של המלון עד לזמן סעודת השבת.

מיד עם סיום תפילת ערבית של שבת התאספה הקבוצה בחדר האוכל לסעוד את סעודת שבת לצד דברי תורה מפי הרב דוד אבא זלמנוב שדיבר על הביטחון בה', הריקוד והשמחה, הרב שגיא הר שפר שחיזק את דבריו של הרב זלמנוב בנושא הביטחון בה', ור' אסף אלטרס.

לאחר הסעודה נערכה התוועדות חסידית לגברים עם הרב זלמנוב, והילדים הלכו למשחקייה לשמוע 'סיפור חסידי' לפני השינה.

בבוקר, נערך שיעור חסידות לגברים עם הרב זלמנוב, בנתיים ישבו בלובי הנשים והילדים עם הגברים שהצטרפו אליהם לאחר השיעור ל'קפה ועוגה' ובשעה 9:00 התקיימה לגברים ונשים תפילת שחרית של שבת ולילדים פעילות חוויתית עד לתחילת הסעודה שהתקיימה ב11:30. גם בסעודה זו השמיעו דברי תורה הרב הר שפר והרב זלמנוב.

בשעה 13:00 התקיים סיור במושב "ניר עציון", ולאחר מכן מנוחת שבת עד השעה 15:00. בשעה שלוש הנשים שמעו שוב הרצאה מהגב' אילנה נוי, והילדים התאספו ל'הקהל' עם ימית אלטרס. ברבע לחמש התקיימה סעודה שלישית ומיד אח"כ תפילת ערבית שהתקיימה בחדר האוכל והבדלה.

מיד לאחר הבדלה הגיעו משובים נלהבים מאוד למנהלת הגב' חיה זלמנוב על השבת המהנה שאותה אירגנה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.